کدخبر: ۲۰۷۹۴

کاهش مبلغ اولیه رزرو تور تا یک پنجم قیمت با رزرو از لحظه آخر حتی در تعطیلات

این روزها با افزایش نرخ پروازها و هتل‌ها شرایط برای رزرو تور کمی سخت شده است. به خصوص اینکه با نزدیک شدن به تعطیلات شهریور 1403 قیمت‌ها بیش از پیش هم افزایش می‌یابد. اما این موضوع به معنای آن نیست که از سفر به مقصد مورد نظرتان صرف نظر کنید. lahzeakhar.com این موضوع را به طور کامل برای شما حل کرده است

کاهش مبلغ اولیه رزرو تور تا یک پنجم قیمت با رزرو از لحظه آخر حتی در تعطیلات

این روزها با افزایش نرخ پروازها و هتل‌ها شرایط برای رزرو تور کمی سخت شده است. به خصوص اینکه با نزدیک شدن به تعطیلات شهریور 1403 قیمت‌ها بیش از پیش هم افزایش می‌یابد. اما این موضوع به معنای آن نیست که از سفر به مقصد مورد نظرتان صرف نظر کنید. lahzeakhar.com این موضوع را به طور کامل برای شما حل کرده است. در حال حاضر این سایت و آژانس‌های مسافرتی همکار با آن، شرایط رزرو تورهای اقمسافرتساطی را برای مسافران فراهم کرده‌اند. به‌این‌‌ترتیب هزینه‌های اولیه مسافران کاهش یافته و امکان استفاده از بودجه مورد استفاده برای تور، در طول سفر برایشان وجود دارد. اما مزیت رزرو تور اقساطی لحظه آخر نسبت به سایر رقبا چیست؟

رزرو تور از لحظه آخر

بدون پیش پرداخت هم راهی سفر شوید!

روال عادی رزرو تورهای اقساطی به این شکل است که مبلغی از مسافران به عنوان پیش پرداخت دریافت شده و مابقی مبلغ به صورت اقساطی پرداخت می‌شود. اما در لحظه آخر می‌توانید برای برخی مقاصد به کمک مشورت با آژانس مسافرتی طرف قراردادتان هیچ هزینه‌ی اولیه‌ای را پرداخت نکنید. در صورتی که برای مقصد مورد این امکان وجود نداشت پیش پرداختی بین 20 تا 50 درصد از شما دریافت می‌شود. سپس می‌توانید این مبلغ را طی نهایتا 12 ماه به آژانس مسافرتی طرف قراردادتان به طور کامل پرداخت کنید.

تورهای اقساطی لحظه آخر به هر مقصد

یکی دیگر از مزیت‌های اصلی رزرو تور اقساطی از لحظه آخر این است که امکان خرید پکیج‌های مسافرتی به مقاصد مختلف دنیا از این سایت وجود دارد. در واقع مهم نیست که مقصد شما کدام یک از شهر یا کشورهای داخلی و خارجی باشد. این سایت حتی امکان ارائه تور اقساطی برای مقصد لوکس آفریقای جنوبی را هم دارد. پس از این نظر انتخاب به طور کامل در اختیار مشتریان است.

مسافرت

سفر بدون محدودیت بودجه!

نکته‌ی دیگر، امکان سفر بدون محدودیت بودجه است. همانطور که قبل‌تر گفتیم تورهای خارجی مختلفی از جمله استانبول، ارمنستان و گرجستان هم به صورت اقساطی برگزار می‌شود. اما اگر قصد سفر به مقاصد لوکسی نظیر بالی و آفریقای جنوبی را داشته باشید هم این امکان وجود دارد. با این وجود با بودجه‌ی اولیه‌ی اولیه رزرو تور استانبول می‌توانید تورهای لوکس را رزرو کنید.

شرایط رزرو تور اقساطی لحظه آخر چیست؟

به طور کلی خرید تور لحظه آخری اقساطی و پکیج‌های معمولی، به دو صورت امکان‌پذیر است؛ حالت اول خرید تور از دم قسط و حالت دوم خرید تور قسطی با پیش پرداخت اولیه است. در تور اقساطی بدون پیش پرداخت شما مبلغی به عنوان پیش پرداخت نمی‌دهید؛ اما در حالت دوم مبلغی به عنوان پیش پرداخت به آژانس می‌دهید و الباقی قسط‌بندی می‌شود. شرایط رزرو تور اقساطی به شرح زیر است:

  • شرایط خرید تور اقساطی در بیشتر آژانس‌های مسافربری به این صورت است که شما باید حداقل 30 و حداکثر 50 درصد مبلغ تور را به عنوان پیش پرداخت بپردازید.

  • تعداد اقساط اصولا 1 تا 12 ماه بوده و  اگر مبلغ سنگین باشد کمی بیشتر خواهد شد.

  • معمولا آژانس‌های مسافرتی در خرید اقساطی، ماهانه 3 تا 5 درصد به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند.

  • برای خرید تور اقساطی به ازای هر ماه نیاز به یک چک صیادی است و علاوه بر این چک، یک چک به مبلغ کل نیز از شما اخذ می‌شود.

  • دسته چک ضمانت حتما باید به نام یکی از مسافران حاضر در تور  و یا بستگان درجه یک باشد.

  •  در آخر نیز مدارک موردنیاز سفر مانند کپی شناسنامه و کارت ملی، پاسپورت و... نیز باید ارائه داده شود.

برای رزرو به مراجعه حضوری نیاز داریم؟

نیازی نیست که برای رزرو تور قسطی الزاما خودتان را به یکی از آژانس‌های مسافرتی طرف قراردادتان برسانید. در صورت رزرو تور خارجی و تور داخلی، می‌توانید مدارک خود را از جمله کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه را در قالب عکس در فضای مجازی یا فیزیکی با پیک به دست کارشناسان تور برسانید. تنها مدرکی که نیاز به ارائه آن به صورت فیزیکی وجود دارد، چک است. پس از طی کردن این فرآیند، رزرو تور برای شما انجام شده و زمان دقیق حرکت به شما اعلام می‌شود.

نکته: بایستی در نظر داشته باشید که در صورت سکونت در تهران و شهرهای اطراف آن، به منظور جلب اطمینان امکان مراجعه و خرید حضوری تور هم وجود دارد.

مسافرت

راه رزرو تورهای دقیقه نودی از لحظه آخر می‌گذرد!

لحظه آخر علاوه‌بر اینکه به عنوان یک ارائه دهنده تورهای اقساطی شناخته می‌شود، یک مرجع معتبر برای تورهای لحظه آخری نیز به حساب می‌آید. در این سایت امکان پیدا کردن تورهای لحظه آخری ارزان قیمت را به مقاصد مختلف ایران و دنیا در صورت وجود شرایط سفر خواهید داشت. به همین دلیل هم بسیاری از مسافران برای رزرو تور لحظه آخری روی این سایت حساب می‌کنند. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو تور از سایت لحظه آخر، قیمت‌های آژانس‌های مسافرتی به طور کامل با یکدیگر مقایسه کنید. به‌این‌‌ترتیب امکان سفر ارزان و بدون دغدغه را خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۷۹۴
ارسال نظر