کدخبر: ۱۷۴۱۳

جو دو سر پرک صبحانه

در رابطه با جو دو سر پرک بهتر است بدانید که یکی از سالم ترین غلات موجود است که سرشار از مواد مغذی می باشد. به همین جهت می توان گفت که استفاده از جو دو سر پرک می تواند بهترین گزینه ی انتخابی شما برای صبحانه باشد. البته بهتر است به یاد داشته باشید که این غله را می توانید به عنوان یک میان وعده سالم نیز تهیه کنید.

جو دو سر پرک صبحانه

شما می توانید برای تهیه کردن جو دو سر پرک صبحانه به سایت بازرگانی سعادت با برند هاژه مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

جو دو سر پرک هاژه

معرفی جو دو سر پرک

جو دو سر پرک نوعی غله است که پس از حذف پوسته‌ ی خارجی و پخته شدن، به صورت دو دانه‌ ی جدا از هم تهیه می‌ شود. جو دو سر پرک دارای مزه‌ ی فوق العاده و با بافتی لطیف است و معمولاً برای تهیه انواع غذاها مانند صبحانه ها، دسرها و حتی به عنوان تزئین برای سالاد ها استفاده می ‌شود. جو دو سر پرک غنی از فیبر، ویتامین ‌ها و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم و روی است. از آنجایی که جو دو سر پرک باعث افزایش احساس سیری می ‌شود، ممکن است به عنوان یک گزینه سالم و خوشمزه برای وعده‌ های غذایی شما محسوب شود.

فواید جو دو سر پرک

-سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند.

-جو دوسر فوق العاده مغذی است زیرا سرشار از منگنز، فسفر، منیزیم، مس، آهن، روی است. همچنین دارای فیبر محلول قدرتمندی به نام بتا گلوکان می باشد.

-با مصرف روزانه جو دو سر پرک صبحانه شاهد رشد باکتری های خوب در روده می شود و همچنین به دلیل وجود فیبر به رفع یبوست کمک فراوانی می کند.

در رابطه با جو دو سر پرک بهتر است بدانید که حاوی مقدار زیادی فیبر نا محلول می باشد و مصرف آن سبب می‌ شود تا عملکرد دستگاه گوارش به صورت قابل توجهی بهبود یابد و همچنین فعالیت روده ‌ها نیز به آسانی انجام شود.

دقت کنید که یکی از ویژگی‌های مهم جو دوسر پرک این است که خوردن آن می ‌تواند در درمان مشکل یبوست نیز بسیار مفید باشد. البته جو دو سر می تواند کمک فراوانی به جذب آب بدن کند. در نتیجه، این مسئله باعث نرمی مزاج در بدن شما می ‌شود و می تواند به طور قابل توجهی فعالیت روده ‌ها را نیز افزایش ‌دهد.

شما می توانید با افزودن جو دو سر پرک به برنامه غذایی خود باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ هایی نظیر هموروئید در بدن خود شوید.

سایت بازرگانی سعادت تولید کننده جو دو سر پرک صبحانه

شما عزیزان می توانید برای تهیه این محصول به صورت بسته بندی با برند هاژه به سایت بازرگانی صداقت مراجعه کنید. بهتر است بدانید که بازرگانی صداقت از معتبرترین سایت های موجود برای خرید جو دو سر پرک ، دانه چیا ، کینوا و ... می باشد که شما می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

جو دو سر پرک برای صبحانه چگونه درست می شود؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید جو دو سر پرک را برای صبحانه تهیه کنید پس پیشنهاد می دهیم به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

ابتدا نیاز است که شما ½ فنجان جو را در یک کاسه ریخته و اگر تعداد نفرات بیشتری مد نظر شما است می بایست به ازای هر ½ فنجان جو، 1 فنجان آب جوش به ظرف اضافه نمایید.

حالا شما می توانید کمی نمک به جوهای خشک اضافه نموده تا بدین وسیله طعم آن‌ دلپذیرتر شود.

در ادامه زمانی که آب به جوش آمد، می توانید ظرف را از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا مقداری از بخار آن خارج شود.

هنگامی که آب جوش را به جوها اضافه می‌کنید، آن‌ها را به‌طور مداوم هم بزنید.

-دقت کنید که برای اینکه جوها نرم‌ شوند بدین منظور می توانید 300 میلی لیتر آب به ظرف اضافه کنید.

-پس از آنکه جوها را در آب جوش ریختید، صبر کنید تا بلغور جو دوسر به مدت چند دقیقه داغ ‌شود.

در ادامه می توانید یک قطره خامه به جو دو سر پرک تازه پخته شده اضافه کنید تا بدین وسیله سریع‌ تر خنک شود.

دیگر محصولات سایت بازرگانی سعادت با برند هاژه چیست؟

از دیگر محصولات سایت بازرگانی سعادت با برند هاژه می توان به محصولات زیر اشاره نمود:

-تخم کتان بو داده

از دیگر محصولات سایت بازرگانی سعادت می توان به تخم کتان بو داده اشاره نمود. این محصول از دانه‌ های کتان به دست می ‌آید و پس از فشرده شدن و استخراج روغن کتان، باقیمانده آن به عنوان تخم کتان بو داده تهیه می‌شود. همچنین بهتر است بدانید که تخم کتان بو داده حاوی فیبر، پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، ویتامین ‌ها و مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم و آهن است. از تخم کتان بو داده می ‌توان در تهیه نان، کیک، کلوچه، سالاد ها و حتی در تهیه محصولات پزشکی و آرایشی استفاده نمود. تخم کتان بو داده به عنوان یک منبع غنی و متنوع از مواد مغذی برای افرادی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند، بسیار مناسب می باشد.

-دانه چیا ارگانیک

دانه چیا ارگانیک بدون استفاده از سموم و کودهای شیمیایی تولید می ‌شوند و به صورت طبیعی و بدون تغییرات ژنتیکی کشت می ‌شوند. دانه چیا ارگانیک غنی از اسیدهای چرب امگا 3، فیبر، پروتئین، ویتامین‌ ها و مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم و روی است. انتخاب دانه چیا ارگانیک به عنوان یک منبع تغذیه سالم و غذایی مفید می‌ تواند به حفظ سلامتی و بهبود عملکرد بدن کمک کند.

جو دو سر پرک هاژه

-جو دو سر پرک توت فرنگی

این محصول سایت بازرگانی سعادت یک ترکیب خوشمزه از جو دو سر پرک و توت فرنگی است که معمولاً به عنوان یک صبحانه سالم و خوشمزه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این ترکیب غنی از فیبر، ویتامین ‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان ‌های مفید است. توت فرنگی با طعم شیرین و ترش خود به این ترکیب طعمی منحصر به فرد می ‌بخشد و همراه با جو دو سر پرک بافتی لطیف و خوشمزه ایجاد می ‌کند. این ترکیب می‌تواند یک گزینه سالم و خوشمزه برای صبحانه و یا وعده‌های غذایی دیگر باشد.

 

کدخبر: ۱۷۴۱۳
ارسال نظر