کدخبر: ۱۷۱۵۷

خواص عجیب ژل رویال برای زنان

 

چندین سال است که خانم‌ها برای رفع مشکلات خود از ژل رویال استفاده می‌کنند و تا به امروز نتایج بسیار خوبی از آن گرفته‌اند. جالب است بدانید که این ژل حتی مورد توجه خانواده‌های سلطنتی قرار می‌گرفته و پرنسس دایانا در زمان بارداری خود برای رفع حالت تهوع از این ژل استفاده می‌کرد. چنانچه مایل هستید با خواص ژل رویال برای زنان آشنا شوید مطلب پیش‌رو برای شما است.

فواید ژل رویال برای زنان

این ژل به منظور تغذیه زنبور ملکه و لاورهای دو روزه، از مغز زنبورهای کارگر جوان ترشح می‌شود. این ماده یک معدنی غنی از ویتامین‌های ب کمپلکس بوده و کمک شایانی به انتقال اکسیژن و همچنین مواد معدنی به بدن می‌کند و انرژی بدن را نیز بالا می‌برد. از دیگر فواید ژل رویال برای زنان می‌توا ن به موارد زیر اشاره نمود.

ژل رویال و یک زنبورعسل

کاهش دهنده علائم pms

بیشتر از ۹۵ خانم‌ها سندروم پیش قاعدگی یا همان pms را تجربه کرده و از آن رنج می‌برند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که علائم pms در افراد مختلف متفاوت است؛ اما بطور کلی این علائم در اخلاق، مقدار انرژی و کیفیت زندگی هر فرد تاثیر می‌گذارد. یکی از خاصیت‌های مهم ژل رویال این است که نشانه‌های پیش قاعدگی را کم می‌کند. طبق تحقیقاتی که در دانشگاه‌های معتبر دنیا انجام شده مصرف این ماده می‌تواند ۵۰ درصد از علائم pms را کاهش دهد.

کاهش دهنده آسیب‌های پوستی

طبق مطالعات انجام شده که در مجله medicine food منتشر شده محققان اعلام کردند، که مصرف ژل رویال می‌تواند موجب افزایش تولید کلاژن پوست شود‌. کلاژن نوعی پروتئین طبیعی است که پوست انسان را صاف و بدون چین و چروک نگه می‌دارد. معمولاً به خاطر افزایش سن مقدار تولید کلاژن کمتر شده و پوست به مرور طراوت و شادابی خود را از دست می‌دهد و چروک می‌شود.

استفاده موضعی از ژل رویال موجب بهبود زخم و طراوت پوست می‌شود. علاوه بر این باید اضافه کنیم که ژل رویال لکه‌های ناشی از پیری و آفتاب سوختگی را نیز کم کرده و همچنین از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

کاهش دهنده علائم یائسگی

احساس درد در حین رابطه جنسی، افسردگی، مه مغزی، اضطراب و گرگرفتگی از جمله علائم یائسگی در زنان است. بعضی از خانمها برای از بین بردن این مشکلات از درمان‌های مختلفی استفاده می‌کنند. از دیگر خواص ژل رویال برای خانم ها می‌توانیم به تسکین علائم یائسگی اشاره کنیم. استفاده از این ژل مه مغزی و افسردگی را کم می‌کند. جالب است بدانید که دانشمندان پس از بررسی‌های بسیار به این نتیجه رسیده‌اند که اگر خانم‌های یائسه روزانه از ژل رویال استفاده کنند، درد و اضطراب کمتری را تجربه خواهند کرد. همچنین این ژل موجب بالا رفتن روانکاری و کم شدن آتروفی واژن شده و این امر موجب کم شدن درد در هنگام برقراری رابطه جنسی می‌شود.

بهتر شدن عملکرد مغز

از دیگر فواید ژل رویال برای خانم ها می‌توانیم به بهبود عملکرد مغز اشاره کنیم. این ژل نه تنها موجب تقویت حافظه شده بلکه نشانه‌های افسردگی را نیز کم می‌کند. البته به افرادی که از آلزایمر می‌ترسند یا اینکه سابقه آلزایمر در خانواده خود دارند، این مژده را می‌دهیم که مصرف منظم ژل رویال از بروز آلزایمر جلوگیری می‌کند.

مطالعات انجام شده نشان داده‌اند که موش‌ها براثر استفاده از ژل رویال به سیستم عصبی قوی‌تری دست یافته‌اند و از همه مهم‌تر این ژل کورتیکوسترون (هورمون مربوط به استرس) را کم می‌کند.

بهتر کردن عملکرد قلب

متاسفانه خیلی از خانم‌های یائسه کلسترول بالایی دارند، که این مسئله به خاطر نوسانات هورمونی باعث ایجاد مشکلات بیشتری می‌شود. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که راه حل‌های مختلفی برای رفع این مشکلات وجود دارد.

خواص ژل رویال برای قلب

کاهش کلسترول در خانم‌ها یکی دیگر از خواص ژل رویال برای بانوان محسوب می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که به مدت یک ماه از این ژل استفاده کرده‌اند، ۱۱ درصد کلسترول بدن و همچنین ۴ درصد از کلسترول بد بدن آنها از بین رفته است.

بهتر است بدانید که محققان به طور دقیق نمی‌دانند که چه عاملی کلسترول بدن را کاهش می‌دهد، اما احتمال می‌دهند که بخاطر ویتامین B موجود در ژل رویال است. این ژل حاوی مقدار زیادی ویتامین B6, B2, B1, B8, B9 و B12 است.

طریقه مصرف ژل رویال برای زنان

تا به اینجا متوجه فواید ژل رویال برای زنان شدید، در ادامه به نحوه و طریقه مصرف این ژل می‌پردازیم. ژل رویال به شکل‌های مختلف مثل ژل، پودر، کپسول و... روانه بازار می‌شود. اما یادتان باشد که بهترین نوع آن، ژل طبیعی است. مقدار و دوز مصرفی ژل رویال بسته به سن و شرایط فرد تعیین می‌شود.

معمولا دوزهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰۰ میلی گرم برای خانم‌ها بهترین نتیجه را به همراه دارند. البته بهتر است که مصرف ژل را با دوز کم شروع کرده و سپس مقدار آن را رفته رفته بیشتر کنید. برای دریافت نتیجه بهتر نیز باید این محصول را صبح و به صورت ناشتا میل کنید تا اثر بخشی آن چندین برابر شود.

ژل رویال یک محصول استثنایی و فوق العاده است که استفاده از آن قدمت بسیار زیادی دارد. خواص ژل رویال برای زنان بسیار زیاد هستند که ما در طی این مقاله تنها به تعدادی از آنها اشاره کردیم. این مایه سفید رنگ ژلاتینی منجر به بهبود عملکرد مغز و قلب، تسکین دهنده علائم یائسگی و pms ، از بین بردن لکه‌های پوستی، کم کردن کلسترول و... می‌شود. چنانچه مایل هستید شاهد اثر بی‌نظیر این محصول باشید، می‌توانید یک دوره منظم (هر‌روز، به صورت ناشتا) از آن استفاده کنید تا از خواص آن بهره‌مند شوید.

کدخبر: ۱۷۱۵۷
ارسال نظر