کدخبر: ۸۴۵

از مرکز خرید بشیکتاش تا مرکز خرید دامون

جاذبه های تاریخی و طبیعی آنچنان در استانبول وجود دارد که مطمئناً در سفر فرصت ندارید از همه آنها بازدید کنید و در این حین مجبور به خرید هم می شوید.

از مرکز خرید بشیکتاش تا مرکز خرید دامون

از آنجا که استانبول بیش از هر شهر دیگری در ترکیه برای خرید مساعد است ، بنابراین انتخاب شما هم قطعاً این شهر خواهد بود و دلیل آن کاملاً روشن است.

مهمترین مراکز خرید پوشاک و سایر محصولات در این شهر بزرگ و زیبا واقع شده و تنوع لباس به صورت زنانه ، مردانه  و کودک به قدری زیاد است که حتی ترکهایی که در شهرهای مجاور هستند گاهی به استانبول می روند و خرید می کنند.

اما از آنجا که خرید یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر است و استانبول یکی از مهمترین شهرهایی است که بسیاری از جهانگردان از سراسر جهان برای خرید به آنجا می روند ، به نقل از سفر باتو در این مقاله می خواهیم شما را با انواع فروشگاه های لباس و حراجی ها در استانبول آشنا کنیم. در ادامه با ما باشید.

 زمان مناسب برای خرید لباس در استانبول کی است؟

شاید باورتان نشود ، اما بسیاری از مردم دنیا فقط به دلیل حراجی هایی که استانبول در ایام مختلف سال در فروشگاه های لباس خود برگزار می کند ، به استانبول می آیند.

اگر قصد استفاده از لباس های مخصوص استانبول را دارید ، تور استانبول1400  دو کار مهم وجود دارد که باید انجام دهید. اول این که زمان دقیق حراج را بدست آورید و دوم اینکه رزرو سفر خود به ترکیه را چند روز قبل از سفر انجام دهید.

استانبول مال

یکی از بهترین ، معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید در شهر پهناور و جذاب استانبول ، با ظاهر زیبا و مارک های متنوع و جهانی ، دلایل و انگیزه کافی را برای گردشگران استانبولی برای گذراندن ساعاتی در این فضای مجلل و مدرن ایجاد می کند. وقتی استانبول مال را انتخاب می کنید ، می توانید مساحت 350،000 متر مربع با 350 مغازه و فروشگاه بزرگ و کوچک را انتظار داشته باشید. مارک های مشهور در این مرکز خرید عبارتند از : دکالتون ، ال سی واکیکی و ویکتوریا سیکرت.

استانبول مال لیستی از اولین و محبوب ترین ها را در نمونه کارهای خود دارد. به عنوان مثال ، بزرگترین شعبه ویکتوریا سکرت در ترکیه را در استانبول مال مشاهده خواهید کرد و یکی از بزرگترین فروشندگان ال سی واکیکی در این مرکز خرید معروف واقع شده است.

همچنین برند معروف دبنهامز، استانبول مال را برای دومین فروشگاه تخصصی خود در ترکیه انتخاب کرده است.

مرکز خرید بشیکتاش در دل شهر استانبول

بشیکتاش یکی از مشهورترین مناطق استانبول است و مردم این شهر علاقه زیادی به این منطقه دارند. منطقه ای قدیمی و سنتی با زیبایی خاص خود در قلب یک شهر مدرن و یکی از شلوغ ترین بازارهای این محله . شما می توانید لباس های بسیار شیک و با کیفیتی را در این بازار خریداری کنید. علاوه بر لباس ، می توانید غذاهای محلی خوشمزه تهیه کنید.

بشیکتاش قسمت بسیار جذابی به نام بازار ماهی دارد و تمام ماهی های این بازار از دریای مدیترانه تهیه و فروخته می شوند. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که این بازار بسیار جذاب فقط در روزهای شنبه برگزار می شود و اگر می خواهید خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم که این بازار را از دست.

جزیره کیش دارای جاذبه های فراوانی است که یکی از جذاب ترین آن ها بازار گردی و گشت و گذار در مراکز خرید مدرن و متنوع است . اگر چه امروزه قیمت ها در این جزیره فرق زیادی با دیگر نقاط ایران ندارد ، اما باز اقلامی را خواهید یافت که مشابه آن در کمتر نقطه ای از ایران وجود دارد و خرید آن در این جزیره نسبتا مقرون به صرفه خواهد بود. 

کیش دارای مراکز خرید مدرن و بسیار متنوعی است که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از مراکز خرید معروف جزیره کیش را به شما معرفی کنیم . پس تا انتها همراهمان باشید:

مرکز خرید بزرگ کوروش (برند سنتر )

این مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن به تازگی تاسیس شده و یکی از مجهز ترین مراکز خرید در جزیره کیش است . برندهای معتبری در این مجموعه نمایندگی دارند و تور کیش سفر باتو همگی سبب شده اند تا این مکان به محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک مد روز تبدیل شود  . به گزارش سفر باتو  پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار به این مرکز خرید رفته و علاوه بر خریدی ایده ال از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در آن بهره مند شوید . این مجموعه دارای فضایی زیباست و گشت و گذار در آن جالب و سرگرم کننده خواهد بود .

در این مجموعه کالاهای متنوعی همچون انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، اسباب بازی و همچنین موادخوراکی را خواهید یافت . مرکز خرید کوروش در شرق جزیره و در امتداد بلوار نیما و در نزدیکی میدان مرجان قرار دارد. .

جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف کشور ترکیه

مرکز خرید دامون

مرکز خرید مدرن دامون یکی از معروف ترین مراکز خرید در این جزیره است و برای گشت و گذار و خریدی لذتبخش مکان بسیار ایده آلی خواهد بود . مرکز خرید دامون بیش از یکصد واحد تجاری دارد و علاوه بر این دارای امکانات رفاهی متنوع همچون فود کورت و کافی شاپ است . این فود کورت در طبقه بالای آن واقع شده و دور تا دور آن را رستوران های متنوع در بر گرفته است . شما می توانید غذای خود را در داخل سالن سرپوشیده و یا در تراس آن میل کنید و همزمان از چشم انداز پیش رو لذت ببرید . همچنین کافه دامون در همین طبقه قرار دارد که از مهمانان با انواع نوشیدنی های سرد و گرم  پذیرایی می کند.

کدخبر: ۸۴۵
ارسال نظر