کدخبر: ۶۷۰۲

چرا برانکو به پرسپولیس نیامد؟ درویش به این سوال پاسخ داده است

رضا درویش می‌گوید مذاکرات پرسپولیس با برانکو از همان ابتدا دچار مشکل شده بود.

چرا برانکو به پرسپولیس نیامد؟ درویش به این سوال پاسخ داده است

به گزارش پایگاه خبری 24، مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط برانکو ایوانکوویچ توضیحاتی را ارائه کرد که البته شاید هواداران پرسپولیس اطلاع کاملی از این روند داشتند. با این حال اکنون مدیرعامل قرمزها نسبت به مدیران پیشین این باشگاه نیز گلایه‌هایی را مطرح کرده است.

او در ابتدا گفت: همانطور که شما و هواداران پرسپولیس در جریان هستند، بعد از کناره‌گیری آقای گل‌محمدی، ما به همراه اعضای هیئت‌مدیره گزینه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم. از جمله اینکه هواداران پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت برانکو ایوانکوویچ بودند و یکی از اعضای هیئت‌مدیره قبل از جام ملتها دیداری با ایشان داشتند و در همان جلسه، گفته شد که ایشان تمایل ندارند. یکی از ناراحتی ایشان این بود که بعد از پنج سال هیچکس اقدامی برای مالیات ایشان نکرده و ناراحت بودند.

درویش افزود: ما در اولین فرصت یک کار پنج ساله را انجام دادیم. ما گله‌مند هستیم که چرا بعد از پنج سال و حضور 5 مدیرعامل، بدهی مالیات ایشان پرداخت نشد. در اسرع وقت هم بدهی مالیاتی و جرایم را دادیم و هم ممنوع الخروجی هم رفع شد. جا دارد از مسئولان اداره مالیاتی تشکر کنیم که همکاری خیلی خوبی با ما داشتند. وقتی نامه را گرفتیم، قرار دیگری با او داشتیم. آقای برانکو از ما تشکر کردند و ما هم همینطور. مشکلات مختلفی مدنظرشان بود اما تشکر کردند و گفتند پرسپولیس بزرگ است و صلاح نیست دیگر معطل باشید. ما سایر گزینه‌ها را بررسی کردیم و به ایشان هم گفتیم تا یکشنبه (بازی قبلی) صبر می‌کنیم و اگر به نتیجه نرسید، ما گزینه‌های دیگر را انتخاب می‌کنیم.

 

او در خصوص گزینه های پرسپولیس گفت: چند گزینه مطرح بود و هیئت‌مدیره سه گزینه را تائید کرد و ما برنامه گرفتیم. اما بعد از آخرین بازی عمان که آقای برانکو یک مصاحبه کردند، ما دیشب از طریق آقای چلنگر یک مذاکره دیگر با ایشان انجام دادیم اما آقای برانکو امروز گفتند برنامه زندگی‌ام را تغییر دادم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد دور نهایی مذاکرات نیز توضیح داد: ما فقط و فقط به خاطر هواداران که علاقه بیش از اندازه خود را ابراز کردند، ما دیروز از طریق آقای چلنگر مذاکره انجام دادیم. ایشان گفتند که در حال جابجایی و سفر به عمان هستم، امروز با آقای چلنگر تماس گرفتند و گفتند که من فکر نمی‌کردم پرسپولیس منتظر من بماند و تشکر می‌کنم اما قصدی برای بازگشت ندارم.

رضا درویش در پایان گفت: به نظر قصد داشتند در یک تیم اروپایی حضور داشته باشند اما این پیشنهاد را هم رد کردند و علی الظاهر قصد ندارند به آنجا بروند. گفتند من تغییری در مدل زندگی دادم و آمادگی اینکه جایی بروم، ندارم.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۶۷۰۲
ارسال نظر