کدخبر: ۵۵۰۳

ستاره قطری: در جام جهانی ناامیدکننده بودیم!

اکرم عفیف می‌گوید که دوست دارد در اروپا بازی کند، ولی این مسئله تنها به تصمیم او مربوط نمی‌شود.

ستاره قطری: در جام جهانی ناامیدکننده بودیم!

به گزارش پایگاه خبری 24، اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر، پس از پیروزی سه بر صفر مقابل لبنان در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا، مشتاق بود تا این نتیجه را به هواداران قطری تبریک بگوید.

عفیف پس از بازی گفت: ما به هوادارانمان تبریک می‌گوییم و برای هواداران لبنانی آرزوی موفقیت داریم، حمایت هواداران از ما نکته مهمی است و ما همیشه برای خوشحال کردن آنها تلاش می‌کنیم و آنها پشتیبان ما هستند.

وی افزود: علی‌رغم کسب نتیجه بزرگ، اما این مسابقه اصلا آسان نبود، به خصوص که دیدار افتتاحیه مسابقات بود، اما توانستیم استرس اولیه را پشت سر بگذاریم و 3 امتیاز مهم را در راه صعود از مرحله گروهی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نتایج ما در جام جهانی ناامیدکننده بود اما اکنون ما به گذشته فکر نمی‌کنیم، باید تلاش کنیم تا با کسب عنوان قهرمانی آسیا، جبران کنیم. ما باید به فکر بازی بعدی باشیم، چرا که در صورت شکست ممکن است از مسابقات حذف شویم.

عفیف از هم‌تیمی خود المعز علی تمجید کرد و گفت: او بازیکن بسیار مهمی است و کارهای بسیار خوبی را برای تیم انجام می‌دهد. این تیم شامل 26 بازیکن است و ما همه برادر هستیم و مشتاقیم به هم کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد به صورت حرفه‌ای در اروپا بازی کند، گفت: بازی در اروپا آرزوی هر بازیکنی است، امیدوارم فردا در اروپا بازی کنم اما این فقط به تصمیم من مربوط نمی‌شود.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۰۳
ارسال نظر