کدخبر: ۵۳۳۵

جز برانکو، مربی دیگری برای سکان‌داری پرسپولیس نیست!

برخلاف گمانه‌زنی‌ها، باشگاه پرسپولیس تنها با برانکو ایوانکوویچ برای پذیرش هدایت این تیم مذاکره داشته است.

جز برانکو، مربی دیگری برای سکان‌داری پرسپولیس نیست!

به گزارش پایگاه خبری 24، سرانجام باشگاه پرسپولیس بعد از توافق با یحیی گل‌محمدی سرمربی خود به صورت رسمی از پایان همکاری با این مربی بعد از 4 سال خبر داد تا قرمزها به فکر گزینه‌ جدید برای هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های این فصل باشند.

در این بین خبرهای ضد و نقیض در مورد دیگر گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی نیز به گوش می‌رسید. مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان بندرانزلی چند شب پیش در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس برای جذب وی با باشگاه ملوان مذاکراتی داشته که این موضوع با مخالفت باشگاه گیلانی همراه شده است. ماجرا از این قرار است که رضا درویش مدیرعامل قرمزها برای جذب بازیکن از ملوانی‌ها با احمد دنیامالی مدیرعامل این باشگاه گفت‌وگویی داشته و هیچ صحبتی در این بین برای حضور تارتار بر روی نیمکت سرخ‌پوشان به میان نیامده است و مشخص نیست سرمربی قوهای سپید با چه منطقی چنین صحبت‌هایی را نیز مطرح کرده است.

از طرفی نیز گفته می‌شود دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران که موفق شد جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند، دیگر گزینه قرمزها برای نیمکت این تیم است. با پیگیری‌های خبرنگار مشخص شد باشگاه هیچ‌گونه مذاکره‌ای با این مربی تا بدین لحظه نداشته و گزینه اصلی پرسپولیس برای هدایت این تیم برانکوست و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا مقدمات حضور این مربی را برای بازگشت به ایران فراهم کنند.

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۳۳۵
ارسال نظر