کدخبر: ۵۱۳۶

برادر شجاعی درخصوص خداحافظی مسعود گلایه داشت

محمود شجاعی، مربی هوادار، می‌گوید برادرش مسعود شایسته یک بازی خداحافظی بوده است.

برادر شجاعی درخصوص خداحافظی مسعود گلایه داشت

به گزارش پایگاه خبری 24، محمود شجاعی، برادر مسعود شجاعی، مربی هوادار همراه با برادرش به هوادار آمد تا در کادر فنی این تیم تهرانی حضور داشته باشد. او که سابقه مربیگری در تراکتور و نفت آبادان را هم دارد در مورد وضعیت هوادار و پیوستن‌شان به این تیم گفت: مسعود پیشنهادات دیگری هم داشت ولی با مشورتی که کردیم ترجیح دادیم اینجا را انتخاب کنیم چون مسعود پارسال هم اینجا بازی کرده بود و بازیکنان، مدیریت و عوامل را می‌شناخت. از آقای فکری و کادر فنی قبلی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

او در مورد بازی با نساجی و تساوی دو بر دو در قائمشهر گفت: دو روز مانده به بازی نساجی آمدیم و کار خاصی نمی‌توانستیم بکنیم. فقط از نظر روحی روانی بچه‌ها را بالا آوردیم. از دقیقه ۶۰ به بعد بچه‌ها افت کردند و در حالی که دوگل از حریف جلو بودیم با فشار زیاد تماشاگران دو گل دریافت کردیم.

محمود شجاعی در مورد پیروزی برابر استقلال خوزستان گفت: در بازی بعدی شش هفت روز فرصت داشتیم و کارهای تاکتیکی انجام دادیم و توانستیم آن بازی را ببریم.

او در مورد اینکه در اولین تجربه روی نیمکت هوادار در نیمه اول بازی با نساجی اخراج شد گفت: ما تا حرف بزنیم می‌خواهند ما را به کمیته انضباطی بفرستند و جریمه مالی کنند. در آن بازی متاسفانه داور چهارم زمین فوتبال را با مدرسه اشتباه گرفته بود و مدام می‌خواست صدا بزند. در آن بازی فقط من و آقای عبداللهی به عنوان مربی روی نیمکت حضور داشتیم. ما وقتی تیم‌مان جلو بود یک درگیری به وجود آمد و من رفتم بازیکنان را از آن درگیری بیرون بیاورم و بعد از این اتفاق داور به من کارت زرد داد ولی من فقط می‌خواستم آنها را از هم جدا کنم که درگیری شدید نشود. چند دقیقه بعد من به همکارم آقای عبداللهی گفتم من اگر اعتراض کنم من را اخراج می‌کنند و تو اعتراض کن و دیدم دوباره داور را صدا زد و گفت شنیدم که این حرف را زدی و من را اخراج کردند.

برادر بزرگتر مسعود و مربی هوادار راجع به خداحافظی بدون سر و صدای مسعود شجاعی از فوتبال ملی و باشگاهی گفت: در ایران متاسفانه داستان پهلوان زنده را عشق است اجرا نمی‌شود. او اولین بازیکن ایرانی است که سه دوره جام جهانی و چهار دوره حضور در جام ملت‌های آسیا را داشته است اما روزنامه‌ها و رسانه‌ها خیلی کم به این قضیه پرداختند. شاید اگر بازیکنی بود که در استقلال پرسپولیس بازی می‌کرد خیلی بیش از اینها به او می‌پرداختند. همین اتفاق برای اشکان دژاگه هم افتاد و او مگر کم برای تیم ملی زحمت کشیده بود؟ تنها چیزی که اهمیت داده نمی‌شود قدرشناسی است. مسعود و هر بازیکنی که برای تیم ملی کشور زحمت کشیده‌اند شایسته یک بازی خداحافظی هستند.

او در مورد مدرک مربیگری مسعود شجاعی گفت: او زمانی که در تراکتور بازی و مربیگری می‌کرد کلاس‌هایش را رفت و یک دوره هم در اسپانیا گذرانده بود که باید آن مدرک معادل‌سازی بشود و از ابتدای نیم فصل دوم روی نیمکت خواهد نشست. او در تیمی که از فوتبال خداحافظی کرد صرفا به عنوان سرمربی کارش را آغاز کرده است.

او در پایان گفت: تیم ما از نظر تاکتیکی و روحی روانی کار زیاد دارد ولی هنر ماست که باید این را درست کنیم. فکر می‌کنم می‌توانیم این کار را به سرانجام برسانیم و یک رتبه درخور باشگاه هوادار به دست آوریم.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۱۳۶
ارسال نظر