کدخبر: ۵۱۱۷

بارسا پشیمان شد؛ این ستاره باید برگردد!

فراز و نشیب بسیار زیاد ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، در ترکیب بارسلونا باعث شده که مدیران این باشگاه برای حفظ او دچار تردید شوند.

بارسا پشیمان شد؛ این ستاره باید برگردد!

به گزارش پایگاه خبری 24، فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و با قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید جدا شد و پیراهن بارسلونا را به تن کرد. 

این بازیکن توانست خیلی زود با شرایط بارسا سازگار و به یکی از مهره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود و عملکرد درخشانش نقش مهمی را در پیروزی‌های این تیم در چند هفته ابتدایی حضورش در لالیگا ایفا کرد. 

اما شرایط پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید برای او خوب پیش نرفت و از آن زمان به بعد نتوانسته است درخشش سابق را در زمین برای بارسا داشته باشد و همین موضوع انتقادها از نمایش این ستاره پرتغالی را هم افزایش داده است.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که عملکرد پر فراز و نشیب فلیکس در ترکیب بارسا در چند هفته اخیر تردیدهای بسیاری را برای مدیران این باشگاه ایجاد کرده و آنها دیگر مانند قبل در دائمی کردن قرارداد این بازیکن در پایان فصل مصمم نیستند. 

اتلتیکو مادرید مبلغ قابل توجهی را برای فروش این ستاره پرتغالی از بارسلونا درخواست کرده و به همین دلیل مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط برای گرفتن نتیجه نهایی هستند و قصد دارند مدت زمان بیشتری را برای ارزیابی عملکرد این بازیکن صرف کنند و احتمال دارد که از جذب دائمی او منصرف شوند.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۱۱۷
ارسال نظر