کدخبر: ۴۲۶۴

توپ‌هایمان به دروازه نمی‌رسیدند؛ بدشانس بودیم!

بازیکن تیم پیکان گفت: پیکان در نیم فصل اول بدشانسی زیادی آورد و با وجود اینکه موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شدند.

توپ‌هایمان به دروازه نمی‌رسیدند؛ بدشانس بودیم!

به گزارش پایگاه خبری 24، استقلال در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک پیکان را شکست داد. حامد پاکدل،‌ بازیکن پیکان پس از این بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تنها مشکل پیکان این است که آن نتیجه‌ای که حقش است را به آن نمی‌رسد. خیلی خوب و شناور بازی می‌کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد می‌کنیم اما بدشانسی ما در این نیم فصل این بود که توپ‌های ما گل نشد. 

او ادامه داد: در نیمه اول با استقلال هم توپ‌های ما وارد دروازه نشد این جوانگرایی و بضاعت تیم پیکان است. امیدوارم در نیم فصل تیم ترمیم و شرایط بهتر شود.

پاکدل در مورد وضعیت تیم پیکان تاکید کرد: پیکان بد شانسی دارد. مهم مهمترین فاکتور در فوتبال ایجاد خلق موقعیت است که این اتفاق برای پیکان می‌افتد اما ما دچار بدشانسی می‌شویم و توپ‌های ما به دیرک دروازه می‌خورد. اول فصل که یارگیری می‌شود و تیم یکی، دو باخت به دست می‌آورد تیم شخصیت خود را از دست می‌دهد و این متفاوت با این است که تیم در همان بازی‌های اول چندین پیروزی به دست آورد. 

او افزود: در اینجا در این چهار، پنج بازی که آقا رضا (عنایتی) آمده است خوب بازی کردیم و ایجاد موقعیت کردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شود و امیدواریم که این مساله در نیم فصل دوم حل شود. 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۴۲۶۴
ارسال نظر