کدخبر: ۴۱۶۸

یک ستاره آرژانتینی هم‌تیمی مسی می‌شود

اینتر میامی قصد دارد کریستین مدینا ،ستاره بوکا جونیورز، را به خدمت بگیرد.

یک ستاره آرژانتینی هم‌تیمی مسی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری 24، بوکا جونیورز پیشنهادات زیادی برای کریستین مدینا دریافت می‌کند. اخیرا این تیم آرژانتینی پیشنهاد سنگینی از سوی بوتافوگو را رد کرده است. این موقعیت را برای اینترمیامی فراهم کرده است که قصد دارد این بازیکن را برای فصل جدید لیگ آمریکا به خدمت بگیرد. بکام قصد دارد با به خدمت گرفتن این ستاره جوان بهترین ترکیب را در آمریکا داشته باشد.
این بازیکن 19 ساله به عنوان یکی از استعدادهای برتر آمریکای جنوبی در نظر گرفته می‌شود و مورد توجه اروپایی‌ها هم قرار گرفته است. با این حال، گاهی اوقات نفوذ یک بازیکن تنها چیزی است که یک باشگاه نیاز دارد، و اگر کسی بتواند یک آرژانتینی جوان و با استعداد را به ساحل جنوبی آمریکا جذب کند، قطعا لیونل مسی است.

مدینا برای اولین بار در نوامبر 2023  به  تیم ملی آرژانتین دعوت شد و در اردوی تیم ملی خود در کنار مسی تمرین کرده است. اینترمیامی در استراحت بین دو فصل حضور دارد و پیش فصل MLS تا ژانویه 2024 شروع نمی‌شود. با این حال، آنها با اضافه کردن لوئیس سوارز، بازیکن سابق بارسلونا به فهرست خود آمادگی برای پروژه جاه طلبانه فصل 2024 را آغاز کرده‌د و به زودی هم قرار است دیداری که همه منتظر آن هستند را در مقابل النصر و کریستیانو رونالدو برگزار کند.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۴۱۶۸
ارسال نظر