کدخبر: ۳۸۴۴

برای قهرمانی یک راه بیشتر وجود ندارد!

ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، معتقد است که این تیم برای رسیدن به قهرمانی باید ثباتش را حفظ کند.

برای قهرمانی یک راه  بیشتر وجود ندارد!

به گزارش پایگاه خبری 24، لیورپول فصل گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست عملکرد خوبی که در طول چند فصل اخیر ارائه کرده بود را باز هم به نمایش بگذارد و همین باعث شد که آنها حتی به سهمیه لیگ قهرمانان هم نرسند. 

اما شرایط در این فصل بار دیگر برای آنها تغییر کرده و شاگردان یورگن کلوپ به روزهای اوج برگشته‌اند تا نشان دهند که هنوز هم یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس هستند و می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. 

این تیم در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید. 

فن دایک در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میل درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «ثبات سخت‌ترین ویژگی در دنیای فوتبال است. ما هنوز در ماه دسامبر هستیم و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است که باید برگزار کنیم. باید به همین روند ادامه دهیم و این ثبات موفقیت و قهرمانی را برای ما به ارمغان خواهد آورد. 

در ماه فوریه یا مارس می‌توانیم بگوییم که مدعی اصلی قهرمانی چه تیمی است. حالا باید اطمینان حاصل کنیم که در رده‌های اول خواهیم ماند. اگر همین ثبات را حفظ کنیم، کیفیت لازم برای انجام این کار را خواهیم داشت. در حال حاضر همه چیز خوب است و ما باید همچنان به کسب پیروزی ادامه دهیم.»

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۸۴۴
ارسال نظر