کدخبر: ۳۸۳۹
تن‌هاخ:

با گل زدن، ویلا را ببرید!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکنانش خواست تا قدرت‌شان را نشان دهند و برابر استون ویلا به پیروزی برسند.

با گل زدن، ویلا را ببرید!

به گزارش پایگاه خبری 24، منچستریونایتد امشب در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون ویلا باشد. 

شیاطین سرخ در این فصل به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته‌اند و شکست‌های متوالی در چند هفته اخیر باعث شده که به جایگاه هشتم جدول رده‌بندی سقوط کنند انتقادها از آنها شدت بگیرد، این در حالی است که استون ویلا یکی از مدعیان قهرمانی است و در رده سوم جدول ایستاده است. 

تن‌هاخ در آستانه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من و بازیکنان باید مسئولیت‌پذیر باشیم. همه بازیکنان باید صد درصد توانی که دارند را در زمین به نمایش بگذارند و مسئولیتی که دارند را به خوبی بپذیرند. 

بازیکنان هر بازی باید یک قدم به جلو بیایند و قدرتی که دارند را نشان دهند. شاید در بعضی از لحظات این انتظار از بازیکنان ارشد با توجه به جوانانی که در اطراف‌شان هستند بیشتر باشد. اما اگر شما به اندازه کافی خوب هستید، سن‌تان هم نسبتا بالاتر است. ما باید این کار را با هم انجام دهیم. مهم نیست چه سنی داریم. باید تیمی راهی زمین کنیم که به دنبال پیروزی باشد. 

استون ویلا در حال حاضر در شرایط خوبی است. وقتی فرصت گلزنی دارید باید گل بزنید، در غیر این صورت پیروز نخواهید شد. این کاملا مشخص است. من می‌دانم که هواداران از ما ناامید هستند و ما باید شرایط را تغییر دهیم. از این که همیشه با وجود تمامی شکست‌ها از ما حمایت کردند خیلی ممنون هستیم. این فصل همیشه پشت ما بودند و ما قدردان این حمایت هستیم.» 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۸۳۹
ارسال نظر