کدخبر: ۳۸۱۱
ژاوی:

حداقل‌ اندازه سال گذشته باید جام کسب کنیم

سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در سال جدید میلادی نیز همچون سال قبل در راه کسب جام موفق باشد.

حداقل‌ اندازه سال گذشته باید جام کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، و به نقل از ال‌موندو، بارسلونا ابتدای سال ۲۰۲۳ را خیلی خوب پشت سر گذاشت و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا و قهرمانی لالیگا شد و به دوره بدون جام باشگاه از سال ۲۰۲۱ پایان داد اما در این فصل، اوضاع برای مدافع عنوان قهرمانی خوب پیش نمی‌رود. آنها پشت سر رئال مادرید و ژیرونا در رده سوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارند.

ژاوی ارناندس در آستانه شروع سال جدید میلادی گفت: آرزوی من برای سال ۲۰۲۴ و صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه، سلامتی، صلح و موفقیت ورزشی برای کل باشگاه، به ویژه در فوتبال است. امیدوارم در این راستا تلاش کنیم. در سطح ورزشی، ما می خواهیم تا جایی که ممکن است قهرمانی کسب کنیم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: درست است که سال گذشته سال خوبی را پشت سر گذاشتیم اما اهداف امسال نیز مثل قبل کسب قهرمانی است. من می خواهم که سال ۲۰۲۴ حداقل به خوبی سال ۲۰۲۳ باشد.

 

بحران بارسا در ۲۰۲۴؟

دی ولت گزارش داد که بارسلونا ممکن است از فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به دلیل نقض قوانین مالی یوفا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود. به گفته یک منبع، مقامات یوفا می گویند ترازنامه باشگاه کاتالونیایی به هم ریخته و دچار تناقص است. «بلوگرانا» برای تامین درآمد لازم برای ثبت بازیکنان جدید در لالیگا، حق پخش تلویزیونی خود برای سال‌های بعدی را نیز فروخته اما این سود به قوانین مالی مربوط نمی‌شود زیرا این سود فقط درآمد حاصل از فروش بازیکنان را در نظر می‌گیرد. یوفا در حال بررسی گزینه محرومیت ۲ تا ۳ ساله بارسلونا از حضور در لیگ قهرمانان اروپاست. در واقع هر چه تراز منفی بیشتر باشد، مدت محرومیت طولانی‌تر خواهد بود. در این صورت سال جدید میلادی ممکن است با یک شوک بزرگ برای بارسلونا همراه شود.

بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا میزبان آلمریای قعرنشین بود اما جدال سختی را تجربه کرد و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. آبی و اناری‌ها در دیدار بعدی باید ۱۵ دی به مصاف لاس‌پالماس بروند. 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۳۸۱۱
ارسال نظر