کدخبر: ۳۷۰۳

سپاهان به دیوار سخت آلومینیوم خورد!

تیم فوتبال سپاهان در هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته مقابل آلومینیوم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

سپاهان به دیوار سخت آلومینیوم خورد!

به گزارش پایگاه خبری 24، فصل گذشته سپاهان در شرایطی عنوان قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد که 65 امتیاز کسب کرد و تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به سرخ‌پوشان که موفق شدند در پایان مسابقات 66 امتیازی شوند، قافیه را باخت.

نتایج سپاهان در نیمه اول فصل گذشته و به ویژه تا پایان هفته ششم اصلا جالب نبود، اما از هفته هفتم آنها روند صعودی را آغاز کردند و این روند همچنان نیز ادامه‌ دارد.

آنها در نیمه دوم مسابقات فصل گذشته فو‌ق‌العاده کار کردند و حتی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از این تیم 4 امتیاز پیش افتادند، اما تساوی مقابل آلومینیوم در اراک، شکست در تبریز مقابل تراکتور و در نهایت تساوی ناباورانه مقابل ملوان مقابل چشم هزاران تماشاگر خودی سبب شد پرسپولیس در پایان جشن قهرمانی بگیرد و جز حسرت برای سپاهان چیزی نماند.

بسیاری پس از ناکامی سپاهان در فصل گذشته از ملوان به عنوان تیمی که سبب این اتفاق شد، نام می‌برند اما نمی‌توان از آلومینیوم غافل شد؛ تیمی که در بازی رفت با نتیجه بدون گل از اصفهان به اراک بازگشت و در اراک هم موفق به توقف سپاهان با نتیجه یک بر یک شد.

حالا بار دیگر سپاهان در مقطعی حساس باید به مصاف آلومینیوم برود. البته شرایط در اراک متفاوت از فصل گذشته است و آنها با مجتبی حسینی ماجراجویی جدیدشان را آغاز کرده‌اند. اما نباید از این موضوع غافل شد که حال این تیم در مجموع بهتر از فصل گذشته شده و مجتبی حسینی هم مربی‌ای به شمار می‌رود که توانسته مورایس را در کرج شکست دهد و از معدود مربیانی باشد که موفق به انجام این مهم شده است.

کدخبر: ۳۷۰۳
ارسال نظر