کدخبر: ۳۶۷۸

استقلال-گل‌گهر جنگ خواهد شد

حضور بازیکنان فیزیکی در دو تیم دیدار گل‌گهر و استقلال را به یک جنگ تمام عیار تبدیل خواهد کرد.

استقلال-گل‌گهر جنگ خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری 24، میانه میدان دیدار گل‌گهر و استقلال نبرد بازیکنان جنگنده، فیزیکی و قلدر خواهد بود که هرکدام از آنها از قدرت‌بدنی بالا و قد و قامت خوبی بهره می‌برند.

حضور علیرضا علیزاده، احمد زنده‌روح و احتمالا حمید بوحمدان در تقابل با آرش رضاوند، امید حامدی‌فر و مهدی مهدی‌پور نشان از یک بازی درگیرانه و فیزیکی دارد که توپ به سادگی در جریان نخواهد بود.

این در حالی است که استقلال در خط حمله از آرمان رمضانی یا گوستاوو بلانکو استفاده خواهد کرد و باید دید گل‌گهری‌ها سعید سحرخیزان را به میدان خواهند فرستاد یا از میشل تی‌ورده استفاده خواهد کرد، در صورت حضور تی‌ورده و بلانکو و با حضور بازیکنانی مانند آرتا و زاهدی برای گل‌گهر و در ترکیب استقلال روزبه چشمی و سهرابیان، نبردهای تن به تن زیادی در محوطه جریمه هم رقم خواهد خورد.

با توجه به بسته بودن جریان مسابقه و قابلیت‌هایی که بازیکنان دو تیم در اختیار دارند پیش‌بینی می‌شود در این مسابقه ضربات آزاد نقش ویژه‌ای در تعیین برنده و مشخص شدن روند بازی خواهد داشت.

این دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که نتیجه تساوی به درد هیچ‌کدام نخواهد خورد و باید برای پیروزی تلاش کنند، باید دید سرمبیان این دو تیم برای عبور از خط دفاعی مستحکم و خط میانی جنگنده چه طرح و برنامه‌ای خواهند داشت.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۶۷۸
ارسال نظر