کدخبر: ۲۴۳۳۴

استقلال سومین باشگاه محبوب مدافع اسپانیایی النصر برای گلزنی

مدافع اسپانیایی تیم فوتبال النصر در دیدار مقابل استقلال توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

استقلال سومین باشگاه محبوب مدافع اسپانیایی النصر برای گلزنی

به گزارش 24 آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا شامگاه سه شنبه اول آبان در ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم دبی امارات رو در روی هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید تا استقلال دومین شکست متوالی خود در رقابت‌های آسیایی این فصل را تجربه کند.

تنها گل این بازی توسط «امریک لاپورت» مدافع اسپانیایی النصر به ثمر رسید تا این بازیکن به سومین گل مسابقات قاره‌ای خود دست یابد. روزنامه الریاضیه عربستان در این رابطه نوشت: امریک لاپورت، مدافع اسپانیایی تیم فوتبال النصر، سومین گل شخصی خود در رقابت‌های قاره‌ای را به ثمر رساند و باعث پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد. این بازیکن پس از پایان محرومیت سه جلسه‌ای خود به ترکیب تیم بازگشت و در این بازی به‌عنوان بازیکن اصلی حضور یافت و گل پیروزی را به ثمر رساند.

لاپورت در فصل گذشته هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده بود، بدون هیچ‌گونه مشارکت در گل‌زنی یا پاس گل. اما در اولین حضورش در این فصل، توانست دروازه حریف را باز کند.

او در دوران حضورش در تیم اتلتیک بیلبائو اسپانیا، ۲۵ بازی در لیگ اروپا انجام داد اما موفق به گل‌زنی نشد. همچنین با تیم منچستر سیتی انگلیس، در ۳۸ بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور یافت و دو گل به ثمر رساند. استقلال تهران سومین تیمی است که لاپورت در رقابت‌های قاره‌ای دروازه آن را باز کرده است؛ پیش از این، او مقابل تیم‌های شاختار دونتسک اوکراین و المپیک لئون فرانسه نیز گل‌زنی کرده بود.

لاپورت از زمان پیوستنش به النصر در تابستان سال گذشته، تعداد گل‌های خود برای این تیم را به شش رسانده است که پنج گل از آن‌ها در لیگ روشن عربستان به ثمر رسیده‌اند.

منبع: مهر
کدخبر: ۲۴۳۳۴
ارسال نظر