کدخبر: ۲۴۳۲۴

شگفتی‌سازها روی دور برد هستند

اونای امری گفت نتایج خوب استون‌ویلا در لیگ قهرمانان اروپا نباید مایه تعجب و شگفتی باشد و نگاه‌ها به این تیم باید تغییر کند.

شگفتی‌سازها روی دور برد هستند

به گزارش 24 آنلاین، سه برد متوالی، بدون گل خورده و صدر جدول لیگ قهرمانان اروپا با حداکثر امتیاز بهترین شروع ممکن برای استون‌ویلا در این فصل از رقابت‌های اروپایی بوده است. در واقع اولین حضور استون ویلا در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانست بهتر از این پیش برود. پیروزی دو بر صفر استون‌ویلا در خانه مقابل بولونیا باعث شد تا این تیم بالاتر از همه تیم‌ها در صدر جدول لیگ قهرمانان قرار گیرد. بازیکنان استون‌ویلا نمی‌خواهند رویاهایشان به اینجا و همین دور از رقابت‌ها ختم شود.

جان مک‌گین، کاپیتان ویلا و یکی از گلزنان این تیم مقابل بولونیا، در پایان بازی سه‌شنبه‌شب گفت: عملکرد ما در لیگ قهرمانان تاکنون شگفت‌انگیز بوده است. سه بازی، سه برد و مهم‌ترین چیز کلین‌شیت در این سه بازی بوده است. ما نمی‌خواهیم در اینجا متوقف شویم. برخی از بازیکنان مصدوم ما نیز برگشتند و اکنون قوی‌تر نیز شده‌ایم.

این تیم انگلیسی در اولین دیدارش توانست با سه گل مقابل یانگ‌بویز سوئیس به برتری برسد و سپس بایرن مونیخ را با نتیجه یک بر صفر در اولین بازی خانگی‌اش در این فصل شکست داد و حالا بولونیا را از پیش رو برداشته است. یکی از ارکان موفقیت استون‌ویلا، جان دوران بود که توانست برابر بولونیا هم گلزنی کند. این کلمبیایی ۲۰ساله حالا در ۱۲ بازی در این فصل هفت گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

اونای امری، سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا که دو سال پیش هدایت تیم را در شرایطی که در منطقه سقوط قرار داشت، بر عهده گرفت، گفت: ما جدی بازی می‌کنیم و تیم در همه زمینه‌ها در حال پیشرفت است. اگر این شرایط را ادامه دهیم می‌توانیم هدفمان را تغییر داده و به رسیدن به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها فکر کنیم. دوست ندارم مردم از نتایج خوب ما شگفت‌زده شوند. این بردها باید عادی باشند.

استون‌ویلا سال ۱۹۸۲ قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد و نتایج خوب این تیم در فصل جاری، تداعی‌کننده خاطرات خوب دهه ۸۰ برای هوادارانش است.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۴۳۲۴
ارسال نظر