کدخبر: ۲۴۲۷۱

لورکوزن به دنبال جانشینی برای آلونسو است

بر اساس گزارش‌های منتشره در آلمان مدیران لورکوزن در حال حاضر در پی یافتن جانشینی برای سرمربی اسپانیایی‌شان هستند.

لورکوزن به دنبال جانشینی برای آلونسو است

به گزارش 24 آنلاین، بایرلورکوزن تقریبا مطمئن شده است که ژابی آلونسو تابستان آینده دیگر مربی‌اش نخواهد بود. مدیران این باشگاه معتقدند که دو باشگاه بزرگ در تابستان سراغ این مربی خواهند آمد.

اسکای اسپورت آلمان اعلام کرده است که سرمربی اسپانیایی به دنبال حضور در رئال مادرید یا منچسترسیتی است. لیورپول، باشگاهی که ژابی آلونسو پنج فصل برایش بازی کرد، تمایلی به جذب آلونسو ندارد و از کار با اسلوت راضی است.

سباستین هوینس (اشتوتگارت) و ساندرو واگنر (دستیار ناگلزمان در آلمان) نام‌هایی هستند که بیشتر از همه برای جایگزینی سرمربی اسپانیایی لورکوزن مطرح شدند. ژابی آلونسو تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد تابستان از لورکوزن جدا می‌شود. او در دو سالی که هدایت این تیم آلمانی را بر عهده داشت، تاریخش را برای همیشه تغییر داد. موفقیت‌ها و سبک مشخصی از بازی باعث شده است تا ژابی در میان باشگاه‌های بزرگ طرفداران زیادی پیدا کند و خیلی‌ها او را جانشین کارلو آنچلوتی یا پپ گواردیولا در تیم‌های رئال مادرید یا منچسترسیتی می‌دانند.

شرایط در دو باشگاه خواهان آلونسو بسیار متفاوت است. در دسامبر گذشته، رئال مادرید قرارداد آنچلوتی را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کرد ولی در منچستر، آینده نامشخص است. احتمال محرومیت و سقوط همشهری‌ها به دسته پایین‌تر مطرح و گواردیولا مشخص نکرده است که آیا با این تیم ادامه خواهد داد یا نه و تنها چیزی که مشخص است اینکه قرارداد گواردیولا پایان ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

بایر لورکوزن فردا (چهارشنبه) در لیگ قهرمانان اروپا در زمین برست به میدان خواهد رفت و در ادامه در بوندسلیگا مهمان وردربرمن خواهد بود.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۴۲۷۱
ارسال نظر