کدخبر: ۲۴۲۲۸

جدایی فدراسیون پاراتیروکمان از تیروکمان

رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان اعلام کرد پاراتیروکمان از فدراسیون تیروکمان جدا شد و تحت پوشش فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار گرفت.

جدایی فدراسیون پاراتیروکمان از تیروکمان

به گزارش 24 آنلاین، رشته پاراتیروکمان که از پارالمپیک 2016 تحت پوشش فدراسیون تیروکمان قرار داشت با نظر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان و تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دوباره تحت پوشش و حمایت فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار گرفت.

جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: رشته پاراتیروکمان که از پارالمپیک 2016 تحت پوشش فدراسیون تیروکمان قرار گرفته بود به منظور ترمیم و حمایت بیشتر از این رشته با تصمیم وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از تحت پوشش فدراسیون تیروکمان خارج شد و به صورت رسمی از نظر مدیریتی و انجام کارهای اجرایی دوباره تحت پوشش فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: البته این جدایی به منزله آن نیست که فدراسیون تیروکمان دیگر هیچ نظارت و همکاری در پاراتیروکمان نخواهد داشت، بلکه همانند سایر رشته‌های توانیابان از جمله پاراسنگ نوردی، پارا سه گانه و پاراشمشیربازی که به تازگی به رشته‌های جانبازان و توانیابان اضافه شده‌اند، آن ها نیز همکاری لازم را با ما در پیشبرد کارها دارند. فدراسیون تیروکمان نیز از این موضوع مستثنی نیست و با همکاری آن ها کارها را پیش خواهیم برد.

رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان در پایان افزود: موضوع جدایی پاراتیروکمان از فدراسیون تیروکمان بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین مطرح بود اما جدی نشده بود که با فرمایش وزیر ورزش و جوانان نهایی شد و بعد از این کارهای اجرایی و مدیریتی آن توسط فدراسیون جانبازان و توانیابان انجام خواهد شد.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۴۲۲۸
ارسال نظر