کدخبر: ۲۴۲۲۶

دقیقی با زیر پا گذاشتن آرزوها در خرم آباد چالش دارد

سعید دقیقی پس از جدایی از شمس آذر در نهایت سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد شد.

دقیقی با زیر پا گذاشتن آرزوها در خرم آباد چالش دارد

به گزارش 24 آنلاین، سعید دقیقی سرمربی سابق شمس آذر قزوین با این تیم توانست تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با یک برد، ۴ مساوی و ۳ باخت در رده دوازدهم قرار بگیرد. دقیقی که در صحبت‌های خود اعلام کرده بود تا زمانی که از چهار تیم بزرگ لیگ برتر یعنی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور پیشنهاد دریافت نکند از شمس آذر نمی‌رود، پس از برگزاری جلسه دیروز با مدیران و مالک باشگاه شمس آذر به صورت توافقی جدا شد.

سرمربی سابق شمس آذر برای سومین بار است که از تیم قزوینی جدا می‌شود. او بار اول در لیگ بیست و سوم و بار دوم پیش از آغاز لیگ بیست و چهارم از سمت خود در این تیم استعفا کرد. دقیقی بار نخست چند روزی در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کرد و در پیش از لیگ بیست و چهارم به ملوان رفت اما آن‌جا هم ۵ روز مانده به آغاز لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی و عمل نکردن باشگاه ملوان به تعهداتی که داده بود، از ملوان جدا شد و به شمس آذر بازگشت و جایش را با مازیار زارع عوض کرد.

دقیقی پس از جدایی از شمس آذر با دو تیم مس رفسنجان و خیبر وارد مذاکره شده بود و در نهایت با مدیران خیبر به توافق رسید و جایگزین اورلیو شد تا ادامه لیگ بیست و چهارم را روی نیمکت آن‌ها بنشیند. دقیقی پیش از شمس آذر در تیم کاسپین قزوین بازیکن-مربی بود و خیبر سومین تیمی است که دقیقی روی نیمکتشان می‌نشیند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۴۲۲۶
ارسال نظر