کدخبر: ۲۳۰۹۶

بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان باید هدفمند باشد

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: وقتی پرسپولیس برابر الاهلی با برنامه و هدفمند بازی می‌کند این توانایی را دارد که برابر سایر تیم‌های عربی هم خودنمایی کند.

بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان باید هدفمند باشد

به گزارش 24 آنلاین، جواد منافی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس برابر الاهلی بازی خوب، با برنامه و هدفمندی انجام داد و این انتظار می‌رفت که به خودباوری برسد که در آسیا بازی می‌کند و در صورت بروز کوچک‌ترین اشتباه مطمئنا تنبیه خواهد شد. برابر پاختاکور ۲ امتیاز را که اهمیت زیادی برای ما داشت از دست دادیم. برعکس بازی الاهلی در بازی برابر پاختاکور خیلی سریع به گل رسیدیم و تصور می‌کردیم که همه چیز تمام شده و بازی را برده‌ایم، به همین خاطر بدون برنامه و هدف بازی را تا پایان پیش بردیم و بازیکنان از نظر روحی و بدنی شرایط ایده‌آل و آرمانی نداشتند و بازی بسیار بدی انجام دادند که همین مساله سبب شد گل مساوی را بخوریم.

وی گفت: شرایط بازی در فاز حمله و دفاع خوب نبود و نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و بازی‌ای که مدنظر هواداران پرسپولیس بود ارائه دهیم. در لیگ نخبگان بازی می‌کنیم و تمام بازیکنان خوب و باتجربه هستند که در آسیا قبلا بازی کرده‌اند. باید بپذیریم که بازی بدی انجام دادیم و باید منتظر بازی‌های بعد باشیم.

منافی درباره علت افت پرسپولیس در نیمه دوم بازی با پاختاکور اظهار کرد: چون در شرایط تمرین و بازی بازیکنان نبودیم به درستی نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. اینکه بعد از داربی بازیکنان از نظر بدنی افت داشتند یا بازی‌ها نزدیک به هم بود قضاوت درستی نمی‌توانیم داشته باشیم. باید کادر فنی در این خصوص کنکاش کند تا ببیند علت اصلی چه چیزی بوده ما از راه دور فقط می‌توانیم نظر خود را ارائه دهیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان در خصوص موفقیت استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گفت: خیلی امیدواریم و نباید امید خود را از دست بدهیم. وقتی مقابل الاهلی با  این همه بازیکن خوب توانستیم خیلی خوب و با برنامه بازی کنیم پس این توانایی را داریم که برابر تیم‌های عربی که در همه چیز از ما بالاتر هستند، خودنمایی کنیم. باید حرفه‌ای فکر کنیم و به این باور برسیم که در آسیا بازی می‌کنیم و با لیگ برتر فرق می‌کند. معتقدم تیم‌های ایرانی حرف‌هایی برای گفتن خواهند داشت.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۳۰۹۶
ارسال نظر