کدخبر: ۲۲۳۳
کلوپ:

نبود سیتی شوخی است!

یورگن کلوپ می‌گوید، حذف یا نادیده گرفتن احتمال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر فصل 24-2023، بزرگترین شوخی تاریخ فوتبال است.

نبود سیتی شوخی است!

به گزارش پایگاه خبری 24، تیم منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمان لیگ برتر، چهار بازی بدون برد در لیگ برتر انگلیس را پشت سر گذاشته و به رده چهارم جدول سقوط کرده است. لیورپول پس از پیروزی 2-0 مقابل شفیلد یونایتد در برامال لین ، اکنون نزدیک‌ترین رقیب به آرسنال صدرنشین و تنها دو امتیاز آن‌ها را از صدر جدا کرده است.

با در نظر گرفتن این موضوع که سیتی چند بار با پیروزی‌های قابل توجه در مقاطع انتهایی فصل، رویای قهرمانی لیورپول را از بین برده است، کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها از کورس قهرمانی خارج شده‌اند به خبرنگاران گفت: "اگر کسی بگوید سیتی شانس ندارد ، این بزرگترین شوخی در تاریخ فوتبال خواهد بود. آرسنال در حال جنگیدن است و تجربه مشابهی را داشت که ما [پیروزی دیرهنگام با گل دقایق پایانی مقابل فولام] داشتیم. واقعا احساس خوبی است اما به هر حال باید بازی بعدی را از 0-0 شروع کنید. استون ویلا باورنکردنی است. یونایتد هم هنوز شانس دارد، شاید دقیقاً همان فوتبالی را که هر کس می‌خواهد بازی نکنند به دلیل فشار رسانه‌ها یا هر چیز دیگری اما آن‌ها امتیازات زیادی برای کسب دارند. در مورد چلسی، مطمئن نیستم. لیگ فوق‌العاده قوی است، برای پشت سر گذاشتن لحظات سخت، مخصوصاً در مورد مصدومیت، باید خوش شانس باشید. بنابراین من نمی‌دانم چه کسی این عنوان را خواهد برد. امسال احتمالا گزینه‌های قهرمانی بیشتر خواهد بود. در زمان‌هایی واقعا فقط دو مدعی وجود داشت، اما امسال از این جنس نیست. همین سوال را آوریل از من بپرسید جواب دقیق‌تری خواهم داد."

لیورپول تا پایان سال تقویمی برنامه پرمشغله‌ای را پشت سر می‌گذارد، و هنوز شش بازی دیگر در سه تورنمنت باقی‌مانده است و باید در آن‌ها به مصاف منچستریونایتد و آرسنال برود.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۲۲۳۳
ارسال نظر