کدخبر: ۲۲۲۱

هازارد سرمربی‌ها را دیوانه می‌کند!

جانفرانکو زولا، ستاره سابق چلسی، فاش کرد که ادن هازارد زمانی که مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی بود، او را "دیوانه" می کرد.

هازارد سرمربی‌ها را دیوانه می‌کند!

به گزارش پایگاه خبری 24، زولا برای یک فصل در زمان هدایت ساری در فصل 19-2018 در چلسی دستیار این سرمربی بود که طی آن چلسی در لیگ برتر سوم و قهرمان لیگ اروپا شد.

هازارد در آن سال یکی از ستاره های چلسی بود و 21 گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند و با فرم خوبش مبلغ 156 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. با این حال، علیرغم اهمیت هازارد در دوران حضور ساری در باشگاه، زولا توضیح داد که چگونه این بازیکن بلژیکی گاهی مربیان را کلافه می کرد.

زولا گفت:" او بازیکنی بود که مائوریتزیو را دیوانه می کرد. چون ما قبلاً به تمرین می آمدیم و یک روال کار مشخص وتکراری داشتیم. هازارد هم  هر بار با کنایه می گفت:" باشه مربی!" و سرش را تکان می داد. او از تکرار خوشش نمی آمد. او می‌خواست کارهای متفاوت و خنده‌دار انجام دهد، زیرا زیادی خوب بود و می‌توانست بازی‌ها را به تنهایی در بیاورد!"

با این حال، زولا توضیح داد که اگرچه او مرتباً در مورد تمرینات نق می زد، اما هرگز تیم را در زمین ناامید نمی کرد:" ادن همیشه از تمرینات و به خصوص تمرینات بدنسازی شاکی بود، اما همیشه برای ما خوب بود. در لحظات حساس به داد ما می رسید. در بازی خارج از خانه در کاردیف رفتیم و داشتیم شکست می خوردیم و او روی نیمکت بود چون به او استراحت داده بودیم.

هواداران علیه ساری شعار می‌دادند و می‌خواستند هازارد به زمین برود او آمد و بازی را کاملاً تغییر داد و آن را برای ما درآورد (چلسی 2-1 پیروز شد). شگفت انگیز بود و نحوه بازی او در آن سال به خصوص عالی بود. او بارها با توانایی خود ما را نجات داد که من فقط می توانم از او به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک انسان تشکر کنم."

ساری در تابستان 2019 باشگاه را ترک کرد و به یوونتوس به دلیل تمایل به نزدیک‌تر شدن به خانواده‌اش در ایتالیا پیوست. هازارد اما به دوران تیره فوتبالش در رئال مادرید رسید. جایی که بعد از زدن تنها 7 گل در چهار سال در نهایت با مصدومیت بازنشسته شد. این بازیکن 32 ساله - که 126 بازی ملی نیز برای بلژیک به دست آورده بود - در ماه اکتبر از فوتبال خداحافظی کرد.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۲۲۲۱
ارسال نظر