کدخبر: ۲۲۰۵۲

از بازی فوتبال در شهری دیگر تا ویرانه‌هایی به اسم ورزشگاه!

یک پیشکسوت فوتبال با گله‌مندی از مسئولان شهر اندیمشک در استان خوزستان، گفت: تیم‌های فوتبالی‌مان باید ۱۰۰ کیلومتر آن‌ورتر از اندیمشک برای بازی فوتبال بروند چون در خود شهر امکاناتی چون زمین چمن نداریم.

از بازی فوتبال در شهری دیگر تا ویرانه‌هایی به اسم ورزشگاه!

به گزارش 24 آنلاین، فتح الله دارابی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فوتبال اندیمشک از دیرباز یکی از قطب‌های فوتبال خوزستان بوده و حتی بازیکنان بزرگی در جام جهانی داشته است که می‌توان به حسین کازرانی و علیرضا بیرانوند اشاره کرد.

وی گفت: شهری که استعدادهای بی نظیری در جام جهانی فوتبال داشته است، قطعا باز هم استعدادهای بی‌نظیر دیگری هم دارد ولی متاسفانه خیلی از استعدادهای فوتبالی شهر اندیمشک که می‌توانستند در لیگ‌های ایران بازی کنند به دلیل نبود تیمی در لیگ یک و دو در اندیمشک هدر رفته‌اند.

رییس سابق هیات فوتبال اندیمشک افزود: مسئولان شهر اندیمشک باید به این موضوع توجه داشته باشند تا در آینده استعدادهای فوتبالی اندیمشک را در فوتبال ایران ببنیم.

او عنوان کرد: نبود زمین چمن یکی از مشکلات اصلی فوتبال اندیمشک است؛ به جز ورزشگاه سروندی، ورزشگاه دیگری نداریم و ورزشگاه کوی شهدای کاملا تخریب است و ورزشگاه کارگران نیز چنین شرایطی دارد و به یک ویرانه تبدیل شده است. از بابت این اتفاقات از مسئولان شهر گله‌مند هستیم. تیم‌های اندیمشک باید ۱۰۰ کیلومتر آن ور تر از اندیمشک برای بازی فوتبال بروند چون در خود شهر امکاناتی چون زمین چمن نداریم.

دارابی با بیان این که از مسئولان اندیمشک انتظار داریم، اقدام به احداث زمین چمن کنند تا فوتبالی‌های شهر به دنبال اجازه زمین در شهر دزفول نباشند، ادامه داد: آقایان مسئول برای سرنوشت جوانان شهر ارزش قائل باشید. اندیمشک صاحب استعداد و فوتبال است و کمک کنید تا در آینده اندیمشک را در سطح اول فوتبال ایران ببینیم.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۲۰۵۲
ارسال نظر