کدخبر: ۲۰۲۲۳

مردان گلبالیست ایران برای گرفتن مدال پارالمپیک تلاش می‌کنند

تیم ملی گلبال مردان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ دوم شهریور عازم پاریس می‌شود و در اولین بازی مرحله مقدماتی ۹ شهریور به مصاف فرانسه می‌رود.

مردان گلبالیست ایران برای گرفتن مدال پارالمپیک تلاش می‌کنند

به گزارش 24 آنلاین، مسابقات گلبال پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ با حضور ۹۶ ورزشکار در دو بخش زنان و مردان از ۸ تا ۱۵ شهریور برگزار می‌شود. ایران، برزیل، آمریکا، فرانسه، چین، اوکراین، مصر و ژاپن تیم‌های حاضر در بخش مردان این رقابت‌ها هستند.

تیم گلبال ایران با محمد پرنیا، حسن جعفری، نعمت‌الله سرافراز، میلاد سوری، مهدی عباسی و محمدمهدی نفیسی و به سرمربیگری بهمن دوستی و مربیگری محمدکرم کولیوند در این بازی‌ها حضور خواهد داشت. تیم ملی گلبال مردان ایران با کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه هانگژو، جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس را کسب کرد.

پاریس، چهارمین تجربه پارالمپیکی گلبال ایران است و بر اساس قرعه‌کشی، تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی با تیم‌های برزیل، آمریکا و فرانسه همگروه است که در اولین بازی مرحله مقدماتی جمعه ۹ شهریور به مصاف فرانسه می‌رود، شنبه ۱۰ شهریور با برزیل دیدار خواهد داشت و یکشنبه ۱۱ شهریور به مصاف آمریکا می‌رود.

تیم ملی گلبال مردان ایران پیش از پاریس در پارالمپیک‌های ۱۹۸۸ سئول، ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۲ لندن حضور داشت که در پکن در رده نهم و در لندن در جایگاه پنجم قرار گرفته بود.

مردان گلبالیست ایران بعد از ۱۲ سال دوری از بازی‌های پارالمپیک دوم شهریور برای حضور دوباره در پارالمپیک عازم پاریس می‌شوند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۰۲۲۳
ارسال نظر