کدخبر: ۱۹۹۶۸

فان دایک برای شروع فصل جدید دورخیز کرده است

مدافع لیورپول درباره تقویت تیمش در ادامه فصل نقل و انتقالات تاکید و عنوان کرد تیمش برای هر قهرمانی خواهد جنگید.

فان دایک برای شروع فصل جدید دورخیز کرده است

به گزارش 24 آنلاین، لیورپول، فان دایک را شش سال پیش به قیمت ۷۵ میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید و این مدافع آن زمان گران‌ترین مدافع جهان شد و در این باشگاه قهرمانی لیگ برتر، اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد. او فصل قبل تنها قهرمانی در جام اتحادیه را با لیورپول تجربه کرد و اکنون امیدوار به درخشش در فصل جدید با آرنه اسلات است.

مدافع باتجربه هلندی درباره نیاز تیمش به خرید چند بازیکن گفت: فکر می‌کنم با توجه به این که فصل خیلی طول می‌کشد، باید چند خرید دیگر انجام دهیم. فکر می‌کنم باشگاه کارها را به خوبی پیش ببرد و می‌تواند در این زمینه با خرید چند بازیکن به تیم کمک کند.  من کاملاً به هیات مدیره اطمینان دارم که آن‌ها کار درست را انجام خواهند داد. بهترین تیم ممکن را برای رقابت در فصل بعد خواهیم بست.

او درباره اهداف تیمش برای فصل جدید رقابت‌ها گفت: ما تا جایی که ممکن است پیش می‌رویم، هدف ما این است که قهرمانی‌های زیادی به دست بیاوریم. من جاه‌طلبی دارم، همه ما جاه‌طلبی داریم. همه ما می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما سعی می‌کنیم در هر رقابتی که بازی می‌کنیم قهرمان شویم. تقریبا غیرممکن است، اما ما برای شروع لیگ برتر آماده هستیم و امیدوارم با ادامه فصل پیشرفت کنیم و عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

فان دایک در تابستان قبل پس از جدایی جردن هندرسون، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. فصل قبل او این فرصت را داشت تا اولین جام را به عنوان کاپیتان لیورپول بالای سر ببرد ولی موفق نبود. 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۹۹۶۸
ارسال نظر