کدخبر: ۱۹۹۲

نساجی به سرعت به ایران برگشت

کاروان تیم فوتبال نساجی پس از دیدار مقابل الهلال فورا به تهران بازگشت.

نساجی به سرعت به ایران برگشت

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، تیم فوتبال نساجی که صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد ریاض ترک کرده و اردوی 24 ساعته در عربستان داشت، پس از دیدار مقابل الهلال مجددا به ایران بازگشت و سفر زیارتی انجام نداد.

بنابر تصمیم سید مهدی رحمتی، سرمربی نساجی به دلیل فاصله زمانی دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر که روز شنبه آینده انجام خواهد شد، اعضای تیم نساجی با اتمام دیدار با الهلال راهی فرودگاه ریاض شدند و به تهران بازگشتند.

نساجی مازندران که شب گذشته در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک مقابل الهلال عربستان شکست خورد، با اتمام بازی و پرواز اختصاصی ریاض را ترک کرد و ساعت 3:30 بامداد امروز سه‌شنبه به تهران رسید.

برخلاف اعضای تیم پرسپولیس که هفته گذشته با اتمام دیدار مقابل النصر عربستان راهی مکه و مسجد الحرام شدند و سپاهانی‌ها نیز که پس از مسابقه شب گذشته برابر الاتحاد اقدام به این سفر و زیارت خانه خدا داشتند، مربیان و بازیکنان نساجی بخاطر فاصله زمانی بازی‌های لیگ تصمیم گرفتند به تهران برگردند.

گفتنی است، تیم فوتبال نساجی از ساعت 15 روز شنبه هفته آینده باید در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر را مقابل استقلال خوزستان برگزار کند و به همین منظور شاگردان مهدی رحمتی سه روز دیگر به مازندران سفر خواهند کرد.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۹۹۲
ارسال نظر