کدخبر: ۱۹۹۰

چرا اسم رونالدو در جمع بهترین‌های لیگ عربستان نیست؟

لیگ حرفه‌ای عربستان اسامی نامزدهای جوایز بهترین بازیکن ماه نوامبر را اعلام کرد.

چرا اسم رونالدو در جمع بهترین‌های لیگ عربستان نیست؟

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، اکانت لیگ روشن عربستان در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که کوین انکودو، مهاجم ضمک و برنارد منسا، مهاجم تیم الطایی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر خواهند بود.

تصمیم مسئولان لیگ عربستان در خصوص بهترین بازیکنان لیگ در ماه نوامبر به دلیل عدم حضور ستاره‌هایی از جمله الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، حیرت جامعه ورزشی عربستان را برانگیخت.

کوین انکودو، مهاجم ضمک، در تمامی مسابقات ماه نوامبر در ترکیب تیمش حضور داشت؛ او 5 گل زد و 2 پاس گل داد‌ و دو برد و دو تساوی کسب کرد. همچنین برنارد منسا، مهاجم الطایی نیز در 4 بازی که در ترکیب فیکس تیمش قرار گرفت و 5 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا تیمش دو برد، یک مساوی و یک شکست ثبت ‌کند.

اما در مقابل میتروویچ در 4 بازی الهلال در یک ماه گذشته حضور داشت؛ او در 3 بازی 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت و در یک مسابقه به مدت 69 دقیقه بازی کرد. میتروویچ در این مدت 5 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و تیمش نیز در همه بازی‌ها پیروز شد.

کریستیانو رونالدو نیز در ماه نوامبر 4 بازی انجام داد و طی آنها 4 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. النصر در این مسابقات، 3 بار پیروز شد و در دربی ریاض برابر الهلال هم شکست خورد.

با این شرایط به نظر می‌رسد عملکرد این بازیکنان مشابه یکدیگر بوده اما چیزی که باعث تعجب برخی از هواداران فوتبال شده، غیبت میتروویچ در این لیست است، چرا که این بازیکن در دربی ریاض دو گل به ثمر رساند و تأثیرگذارترین بازیکن این مسابقه بود.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۹۹۰
ارسال نظر