کدخبر: ۱۹۲۴۲

رکوردار پرش با نیز جهان در دهکده المپیک نمی‌ماند

آرماند دوپلانتیس، رکورددار جهان از سوئد، تصمیم گرفت در دهکده المپیک حضور نداشته باشد.

رکوردار پرش با نیز جهان در دهکده المپیک نمی‌ماند

به گزارش 24 آنلاین، آرماند دوپلانتیس قهرمان المپیک توکیو و رکورددار پرش با نیزه جهان مکانی متفاوت را برای اقامت و تمرین در فرانسه انتخاب و عنوان کرد در دهکده بازی‌ها حضور نخواهد داشت. 

کایسا برکوئیست، کاپیتان تیم دوومیدانی سوئد، گفت: او مکان دیگری را در خارج از دهکده پیدا کرد تا به بهترین شکل ممکن آماده رقابت در پاریس شود. او یک ورزشکار کاملا حرفه‌ای است. من شکی در این موضوع ندارم. هر کس نیازهای متفاوتی دارد که باید به آنها احترام گذاشت.

پیش از این، در مسابقات جهانی دوومیدانی در یوجین آمریکا، دوپلانتیس در هتلی جدا از اکثر ورزشکاران سوئدی  اقامت داشت.

دوپلانتیس قهرمان المپیک توکیو، دارنده رکورد جهانی در پرش با نیزه و دو عنوان قهرمانی جهان است. در آوریل ۲۰۲۴، دوپلانتیس برای هشتمین بار در دوران حرفه‌ای خود رکورد جهانی پرش با نیزه را شکست. این ورزشکار در لیگ الماس در شیامن چین ۶.۲۴ متر پرید و خیلی‌ها طلای این ورزشکار سوئدی را در پاریس قطعی می‌دانند و منتظر رکوردشکنی او هستند. 

پیش از این ورزشکاران شاخصی چون دانیل مدودف و نواک جوکوویچ از زندگی در دهکده المپیک در جریان بازی‌های المپیک پاریس خودداری کردند. فیگارو گزارش داد که برخی از ورزشکارانی که در المپیک شرکت خواهند کرد از شرایط زندگی در دهکده المپیک ابراز نارضایتی کردند. این ورزشکاران در شبکه های اجتماعی از تخت های مقوایی، غذای بی کیفیت و نبود تلویزیون گلایه داشتند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۹۲۴۲
ارسال نظر