کدخبر: ۱۹۲۱۲

گواردیولا: من با بارسلونا تعریف می‌شوم

سرمربی منچسترسیتی همچنان قدردان باشگاه سابقش است. او درباره احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس هم صحبت کرد.

گواردیولا: من با بارسلونا تعریف می‌شوم

به گزارش 24 آنلاین، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا اردوی پیش‌فصلش را در آمریکا برپا کرده و قرار است در دیداری دوستانه به مصاف بارسلونا برود. پپ گواردیولا درباره رویارویی با بارسلونا و همچنین چند موضوع مهم دیگر سخن گفت.

به نوشته اسپورت، گواردیولا درباره بارسلونا گفت: من به خاطر بارسلونا مربی شدم. بدون بارسلونا هیچ هستم. این باشگاه همه چیز به من داد. این حرف‌ها شوخی نیستند و واقعیت محض‌اند. بارسلونا من را بازیکن و بعد از آن هم مربی کرد. هر چیزی که برایم لازم بود در این باشگاه به دست آوردم.

او درباره کوین دی‌بروینه، هافبک بلژیکی‌ همشهری‌ها، نیز اظهار کرد: هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این بازیکن داده نشده است. خود دی‌بروینه باید درباره آینده‌اش صحبت کند.

سرمربی سیتی درباره خولیان آلوارز گفت: او می‌خواهد بیشتر بازی کند اما در سیتی ۱۸-۱۹ بازیکن می‌خواهند در ترکیب اصلی باشند. قرار است که بعد از المپیک در این باره صحبت کنیم و تصمیم نهایی گرفته شود.

گواردیولا درباره لواندوفسکی گفت: کارکردن با این بازیکن برای من افتخار بزرگی بود. او بازیکنی شگفت‌انگیز با شم گلزنی خیره‌کننده است. امیدوارم فصل بعد اتفاقات بسیار خوبی برای این بازیکن به دنبال داشته باشد.

پپ درباره این سوال که آیا بارسلونا بازیکنی دارد که او دوست داشته باشد، جذبش کند، گفت: بارسلونا بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد اما لاپورتا تاکید کرد که آنها فروشی نیستند. اگر به‌خوبی نگاه کنید متوجه می‌شوید بارسلونا بیشتر بازیکن از سیتی جذب کرده ست تا عکس آن. رودری درباره یامال به من گفت که او بازیکنی بسیار خوب است. بله یامال بازیکنی استثنایی است.

گواردیولا در پایان درباره احتمال مربیگری‌اش در تیم ملی انگلیس گفت: کسی در این زمینه با من تماسی نگرفته است.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۹۲۱۲
ارسال نظر