کدخبر: ۱۹۲۰۴

دختر قایقران ایران: تنها تمرین می‌کردم

دختر قایقران ایران گفت: در تمرینات حریف تمرینی نداشتم و انتظار زیادی است در المپیک با چنین حریفانی رقابت کنم.

دختر قایقران ایران: تنها تمرین می‌کردم

به گزارش 24 آنلاین، فاطمه مجلل  ملی پوش ۲۱ ساله ایران در مرحله یک چهارم نهایی رویینگ یک نفره سنیگن وزن زنان المپیک پاریس ششم شد و شانس حضور بین ۱۲ نفر برتر را از دست داد. مجلل به نیمه نهایی C و D ( تعیین رتبه ۱۳ تا ۲۴ ) رفت.

مجلل در مورد عملکردش بیان کرد: در تمرینات حریف تمرینی نداشتم و تنها تمرین کردم. انتظار زیادی است که الان با چنین حریفانی رقابت کنم. خدا را شکر می‌کنم که تا اینجا آمده‌ام. 

او در مورد تفاوت جثه خود و حریفانش گفت: مسابقات در سنگین وزن برگزار می شود و من سنگین وزن نیستم. 

سهرابیان: امکانات و انتظارات باید نزدیک به هم باشند

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد فاطمه مجلل در مسابقات روسینگ سنگین وزن و عدم راه یابی به نیمه نهایی بیان کرد:  فاطمه مجلل کار بسیار بسیار سنگینی را با رقبای قدرتمندش داشت و اغلب آن ها در مسابقات المپیک گذشته و قهرمانی جهان حائز مدال بودند. تلاش خودش را کرد و امیدوارم فردا موفق باشد. در قایق ۲ نفره نیز قایقرانان کشورمان برای رسیدن به رتبه دوازدهم تا هجدهم مسابقه دارند.

سهرابیان ادامه داد: امروز هم تیم های آب های آرام ما از ایتالیا وارد پاریس خواهد شد و تمرینات خودشان را آغاز می کنند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند. هر ورزشکاری که در این مسابقات حضور دارند، بهترین نفرات قاره های خودشان هستند و سهمیه را در قاره کسب کردند. کار سختی دارند و امیدوارم بچه ها بتوانند بجنگند و به همان اندازه که امکانات در اختیار آن ها قرار دادیم، انتظار موفقیت باید از آن ها داشته باشیم.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: تا به امروز بچه ها آن چیزی که انتظار داشتیم و ما در اختیارشان قرار دادیم فراتر از آن ظاهر شدند ، ان شاءالله که برای مسابقات آتی کمک کنند بچه ها مثل رقبایی که به راحتی می آیند و به فینال A را پیدا می کنند ما هم آن امکانات را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قایقرانان آب های آرام هم کار سختی در پیش دارند و باید ببینیم چه قرعه ای به آن ها خواهد خورد. اگر قرعه مناسب باشد و با نمایندگان آفریقا که کمی ضعیف تر هستند، روبرو شوند شانس خوبی برای صعود خواهند داشت. اگر به اروپایی ها و کشور استرالیا برخورد کنند کار بسیار سخت خواهند شد. این افراد آمده اند بجنگند و خودشان را نشان دهند. افرادی که نقد می کنند نقدشان درست و با ارزش است به خاطر اینکه انتظار از کاروان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند. این باید مد نظر باشد که امکاناتی که در اختیارشان گذاشتیم، و انتظار موفقیت باید نزدیک به هم باشد. امیدوارم فراتر از انتظار ظاهر شوند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۹۲۰۴
ارسال نظر