کدخبر: ۱۸۹۲۳

گواردیولا برای مدعیان لیگ جزیره خبر بدی دارد

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از احتمال تمدید قراردادش صحبت کرد که این اصلا خبر خوبی برای مدعیان لیگ برتر انگلیس نیست.

گواردیولا برای مدعیان لیگ جزیره خبر بدی دارد

به گزارش 24 آنلاین، پپ گواردیولا بعد از انتخاب به عنوان سرمربی منچسترسیتی همه معادلات را در لیگ برتر انگلیس به هم ریخت. سیتی با او به قدرت نخست و بی‌چون‌وچرای لیگ جزیره تبدیل شده است و توانست برای نخستین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

سیتی با گواردیولا در هفت فصل اخیر شش قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورده‌اند و این نشان می‌دهد که تیمی یارای رقابت با سیتیزن‌ها را ندارد و لیگ جزیره هم انحصاری شده است.

به نوشته اسپورت، گواردیولا می‌گوید که این احتمال وجود دارد که قراردادش را با سیتی تمدید کند و این خبر خوبی برای مدعیان قهرمانی در این لیگ نیست.

او گفت: ما در هفت سال اخیر شش قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کسب کرده‌ایم و این به‌خوبی عملکرد خوبمان را نشان می‌دهد. طبیعی است که هر تیمی دوست داشته باشد ما را شکست دهد ولی ما هم می‌خواهیم به روند خوب خود ادامه دهیم و از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. درباره آینده چیزی مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که باز هم قراردادم را با سیتی تمدید کنم. بعید نیست که با تیم ادامه بدهم. من نگفته‌ام که می‌خواهم این تیم را ترک کنم بله برعکس می‌خواهم بمانم اما ابتدا باید مطمئن شوم که ماندنم در تیم تصمیم درستی است.

گواردیولا درباره وضعیت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تابستان آرامی را تجربه می‌کنیم و مدیر ورزشی تیم زیاد با من تماس نمی‌گیرد.

او درباره جدایی احتمالی ادرسون گفت: از صمیم قلب دوست دارم که ادرسون در تیم باقی بماند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۸۹۲۳
ارسال نظر