کدخبر: ۱۸۸۲۱

ماجدی: قصد زیر سوال بردن شخصیتم را دارند

رئیس هیات فوتبال استان تهران در مراسم اختتامیه دوره مربی‌گری آسیا درباره احضارش در پرونده فساد در فوتبال توضیح داد.

ماجدی: قصد زیر سوال بردن شخصیتم را دارند

به گزارش 24 آنلاین، میرشاد ماجدی در مراسم اختتامیه دوره مربی گری A آسیا در خصوص احضارش در پرونده فساد در فوتبال اظهار کرد: من اعتقاد دارم که باید با فساد و هر اتفاقی که خارج از بحث فنی رخ می‌دهد، مبارزه کرد. به پای مذاکره می‌روم و اگر ریالی غیر مشروع در زندگی من آماده است، باید آن را برگردانم و تاوانش را بدهم. من از خودم مطمئن هستم و پاسخگو می‌شوم. من از رسانه‌ها ناراحتم و نباید زمانی که ما مورد اتهام قرار می‌گیریم با ما این‌گونه برخورد کنند. یکسری هستند که می‌خواهند شخصیت من را زیر سوال ببرند ولی من خیالم راحت است و در دادگاه حضور پیدا می‌کنم و پاسخگوی تمام سوالات هستم.

ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا پاپوش برایش دوخته‌اند؟ گفت: تا زمانی که با دادستان رفسنجان صحبت نکنم چیزی نمی‌گویم. به من اعلام کردند که در موردم گزارش رد شده ولی نمی‌دانم در گزارش چه آمده است.

رئیس هیات فوتبال استان تهران در مورد بازدید ورزشگاه شهر قدس هم گفت: روز گذشته در مورد استادیوم‌ها صحبت کردیم و وظیفه خودم دانستم که امروز برای بازدید به ورزشگاه قدس بروم. از ساعت ۶ صبح در خدمت شهردار قدس بودم. ورزشگاه چمن عالی دارد و در حال آماده کردن پیست دور چمن بودند. جلسه ۳ ساعت بود و خوشحالم که تیم‌ها می‌توانند در این ورزشگاه میزبانی کنند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۸۸۲۱
ارسال نظر