کدخبر: ۱۸۶۴

پاس گل ارسالی تمرین شده بود!

کریستین پولیشیچ، مهاجم میلان، فاش کرد که پاس گل ارسال شده از سوی مایک مانیان اقدامی تمرین شده بود.

پاس گل ارسالی تمرین شده بود!

به گزارش پایگاه خبری 24، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا روبه‌روی فروزینونه به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 1-3 از سر راه بردارد. 

شرایط این تیم در چند هفته اخیر به شدت تحت تاثیر بحران مصدومیتی قرار گرفته که گریبان‌گیر آن‌ها شده است و حتی کار را به جایی رساند که تئو هرناندز شب گذشته مجبور شد در پست دفاع میانی به میدان برود تا به تیمش برای پر کردن جای خالی مصدومان کمک کرده باشد. 

با این حال، این پیروزی ارزش و اهمیت خاصی برای آن‌ها داشت و گل دوم این تیم که توسط پولیشیچ و با پاس گل مانیان به ثمر رسید توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

این ستاره آمریکایی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «از نظر خودم این بهترین گلی نبود که در اینجا به ثمر رساندم اما مشخصا گل بسیار خوبی بود و به کسب پیروزی در بازی امشب کمک بسیار زیادی هم کرد. 

ما پیش از این بارها در تمرینات این حرکت را با هم تمرین کرده بودیم، بنابراین من می‌دانستم که او توانایی ارسال چنین پاسی را دارد. این کارش واقعا فوق‌العاده بود و توپ درست روی پای راست من فرود آمد، اتفاقی که واقعا عالی بود و به من برای گلزنی کمک کرد تا این پیروزی مهم را به دست بیاوریم.»

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۸۶۴
ارسال نظر