کدخبر: ۱۷۷۷۹

ارزش بسیاری از بازیکنان بعد از یورو ۲۰۲۴ تغییر کرده است

یورو ۲۰۲۴ به افزایش ارزش بسیاری از فوتبالیست‌ها کمک کرده است.

ارزش بسیاری از بازیکنان بعد از یورو 2024 تغییر کرده است

به گزارش 24 آنلاین، مسابقات ملی همیشه یک ویترین عالی برای بازیکنان است. برای مثال دامفریس در یورو ۲۰۲۰ درخشید و راهی اینتر شد یا خامس رودریگس که بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ راهی رئال مادرید شد. یورو ۲۰۲۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه فهرست ۱۰ بازیکنی را که ارزش خود را در این دوره از مسابقات بیشتر کرده‌اند، معرفی می‌کنیم.

قیمت‌ها بر مبنای محاسبات سایت ترنسفرمارکت است.

کول پالمر (انگلیس)
هافبک انگلیسی با افزایش ۲۵ میلیون یورویی در صدر این لیست قرار دارد. او در فصلی که گذشت برای چلسی درخشید و در ۳۴ بازی لیگ ۲۲ گل و یازده پاس گل ثبت کرد؛ اعدادی که باعث شدند او به تیم ملی انگلیس دعوت شود و ارزشش به‌شدت افزایش یابد.

فلوریان ویرتس (آلمان)
جایگاه دوم را فلوریان ویرتس در اختیار گرفته است. این فوتبالیست آلمانی افزایش ۲۰ میلیون یورویی داشته و مزد درخشش در یورو را گرفته است. زننده گل آلمان در بازی دور یک‌چهارم نهایی مقابل اسپانیا با زدن دو گل در پنج بازی یکی از بهترین بازیکنان مانشافت در این دوره بود. به همه اینها باید فصل درخشان او در لورکوزن را نیز اضافه کرد. ستاره فوتبال آلمان اکنون ۱۳۰ میلیون یورو ارزش دارد.

فیل فودن (انگلیس)
سکوی سوم این رده‌بندی بار دیگر در اختیار یک بازیکن انگلیسی دیگر قرار گرفته است. فیل فودن، ستاره انگلیس و منچسترسیتی، با ۲۰ میلیون یورو افزایش در رده سوم است. او در تمامی دقایق بازی انگلیس در یورو حضور داشته است و اکنون ارزش این ستاره به ۱۵۰ میلیون یورو رسیده است.

آردا گولر (ترکیه)
فوتبالیست ترکیه‌ای رئال مادرید ۱۵ میلیون یورو افزایش قیمت داشته است. او در یورو توانست یک گل بزند و دو پاس گل بدهد و با این تیم به جمع هشت تیم برتر راه یافت. ارزش این ستاره جوان رئال‌ مادرید اکنون به ۳۰ میلیون یورو رسیده است.

فرمین (اسپانیا)
اولین بازیکن اسپانیایی در این لیست، هافبک بارسلوناست. از زمان شروع یورو ارزش فرمین لوپس ۱۵ میلیون یورو افزایش یافته است. او در بارسلونا نیز درخشش خوبی زیر نظر ژاوی داشت و سال‌ها می تواند ستاره تیم ملی اسپانیا باشد.

آلکس بائنا (اسپانیا)
یکی دیگر از بازیکنان اسپانیایی که در این فهرست حضور دارد، آلکس بائنا، هافبک ویارئال، است. هافبک اسپانیایی افزایش ۱۵ میلیونی در بازار را تجربه کرده است. به این ترتیب ارزش این ستاره جوان لاروخا به ۴۰ میلیون یورو رسیده است و مطمئناً بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی او را زیر ذره‌بین دارند.

کوبی مِینو (انگلیس)
قیمت ماینو نیز ۱۵ میلیون در بازار افزایش داشته است. فوتبالیست جوان انگلیسی منچستریونایتد با حضور ۴۰ درصدی از مجموع دقایق انگلیس در یورو حضوری متناوب در ترکیب تیم ساوت‌گیت داشته است. ارزش کلی او حالا به ۵۰ میلیون یورو رسیده است.

یوزیپ استانیسیچ (کرواسی)
استانیسیچ با وجود عملکرد ناامیدکننده تیمش در یورو با افزایش ۱۰ میلیون یورویی در این لیست قرار گرفت. ارزش مدافع میانی بایرن‌مونیخ حالا به ۲۸ میلیون یورو رسیده است.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۷۷۷۹
ارسال نظر