کدخبر: ۱۷۶۷۵

مهاجم جدید رئال عملکردی ناامیدکننده از خود در کوپا نشان داد

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل که قرار است فصل بعد راهی رئال مادرید شود آماری ناامید کننده را در دیدار برابر اروگوئه به ثبت رساند.

مهاجم جدید رئال عملکردی ناامیدکننده از خود در کوپا نشان داد

به گزارش 24 آنلاین، تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار برابر اروگوئه در یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا شکست خورد تا وداعی تلخ و زود هنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.

برزیل بعد از آن که به تساوی بدون گل برابر اروگوئه دست پیدا کرد در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

به نوشته اوپتا، آندریک ۱۷ ساله در این بازی در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال برزیل به میدان رفت و نقش شماره ۹ را در این تیم ایفا کرد.

این بازیکن جوان یک آمار ناامید کننده و عجیب را به ثبت رساند. او در طول ۹۵ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت تنها یک پاس صحیح داد تا نمره ضعیف ۶.۴ را به خود اختصاص دهد.

عجیب‌تر این که باوجود آن که تنها شبحی از آندریک در میدان بود اما سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل او را تعویض نکرد.

این بازیکن جوان قرار است که فصل بعد در ترکیب رئال مادرید به میدان رود البته بسیار بعید است که او فعلا بتواند خود را به ترکیب اصلی رئال برساند و این احتمال زیاد است که به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود تا با کسب تجربه لازم شرایط حضور در رئال را به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: می‌خواستیم که با قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا بار دیگر برزیل را به اوج برگردانیم اما متاسفانه موفق نشدیم. به کار و تلاش خود ادامه می‌دهیم و خود را آماده حضوری قدرتمند در جام جهانی خواهیم کرد. امیدوارم که از حمایت مردم برزیل و هواداران خود برخوردار باشیم. می‌دانیم که اکنون شرایط بسیار سخت است اما ما به حمایت مردم برزیل نیاز داریم.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۷۶۷۵
ارسال نظر