کدخبر: ۱۷۶۲

گواردیولا برنمی‌گردد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دیگر قصد ندارد به عنوان مربی به بارسلونا برگردد.

گواردیولا برنمی‌گردد

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، گواردیولا در چند سال اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیای فوتبال معرفی کرده و فصل گذشته موفق شد سه‌گانه رویایی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را با منچسترسیتی به دست آورد. 

این مربی اسپانیایی در طول دوران حضورش در بارسلونا بود که توانست توانایی‌هایش را به عنوان یک مربی بزرگ و جوان به دنیای فوتبال نشان دهد و قهرمانی‌های بسیاری را هم با این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان به دست آورد تا نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند. 

هواداران بارسلونا علاقه زیادی به سرمربی سابق تیم محبوب‌شان دارند و در طول این سال‌ها همیشه امیدوار بودند که بتوانند بار دیگر او را روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی ببینند اما به نظر نمی‌رسد که او دیگر چنین تصمیمی داشته باشد.

مارتی پرارناو، نویسنده خاطرات و زندگینامه گواردیولا، در پاسخ به سوالی در این باره به آ.اس گفت:« بازگشت پپ به بارسلونا؟ خیلی واضح است که او دیگر به عنوان مربی به بارسلونا بازنخواهد گشت و این اتفاق رخ نخواهد داد. نمی‌دانم اما شاید او در شغلی دیگر به این باشگاه برگردد.»

به نظر می‌رسد که گواردیولا قصد دارد خاطرات خوب دوران حضورش روی نیمکت این تیم را همچنان به همان شکل حفظ کند و به همین دلیل قصد ندارد باز هم عنوان سرمربی این تیم را در اختیار داشته باشد.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۷۶۲
ارسال نظر