کدخبر: ۱۷۶۰۸

په‌په: آغوش رونالدو معانی زیادی برای من داشت

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال از شکست برابر فرانسه در یورو ۲۰۲۴ بسیار ناراحت است و تاکید کرد که به زودی تصمیم خود را درباره ماندن و یا خداحافظی از بازی‌های ملی اعلام خواهد کرد.

په‌په: آغوش رونالدو معانی زیادی برای من داشت

به گزارش 24 آنلاین، تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار برابر فرانسه بعد از تساوی در وقت‌های اصلی و اضافی در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

به نوشته رکورد،  په‌په یکی از بازیکنان پرتغال بود که در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت.

او بعد از بازی گفت: این‌گونه شکست خوردن بسیار دردناک و ناراحت کننده است. اکنون صحبت کردن سخت است. به نظرم ما شایسته نتیجه بهتری بودیم اما این فوتبال است و باید شکست را قبول کرد. ۴ روز قبل ما در ضربات پنالتی خوشحال بودیم و اکنون ناراحت هستیم.

په‌په درباره این سوال که آیا این آخرین بازی او با پیراهن پرتغال است، گفت: این سوال اکنون مهم نیست. وقت زیاد است و تصمیم خود را خواهم گرفت. فعلا می‌خواهم به هم تیمی‌هایم به خاطر تلاش زیادی که داشتند تبریک بگویم. فوتبال گاهی اوقات تلخ است.

او درباره در آغوش گرفتنش توسط کریستیانو رونالدو گفت: این رفتار کریستیانو رونالدو برای من معنای زیادی داشت. ما شب تلخی را پشت سرگذاشتیم. همه ما به دنبال پیروزی و صعود بودیم. متاسفانه نتوانستیم مردم خود را خوشحال کنیم. بدشانس بودیم و فوتبال روی تلخ خود را به ما نشان داد البته باید انرژی و امید را به تیم بدهیم چرا که در مسیر درستی گام برمی‌داریم.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۷۶۰۸
ارسال نظر