کدخبر: ۱۳۸۳

نگرانی استقلالی‌ها بابت زمین مسابقه بیشتر شد

با توجه به برگزاری مسابقه آبی‌پوشان جنوبی و دریای بابل در ورزشگاه غدیر نگرانی‌ها درباره چمن این ورزشگاه بیشتر خواهد شد.

نگرانی استقلالی‌ها بابت زمین مسابقه بیشتر شد

به گزارش پایگاه خبری 24، یکی از دغدغه‌های اصلی سیروس پورموسوی و مجموعه استقلال خوزستان در فصل جاری کمبود زمین تمرین مناسب در اهواز است. استقلالی‌ها که در جدول لیگ برتر شرایط خوبی ندارند، به دلیل نداشتن زمین تمرین خوب در اهواز اکثر تمرینات خود را به چمن ورزشگاه غدیر منتقل کردند.

این در حالی است که بازی‌های استقلال خوزستان در لیگ برتر هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود و تاکنون بازی‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی در لیگ یک هم در این ورزشگاه انجام شده است.

با اینکه گفته می‌شد مسئولان تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی در نظر دارند بازی‌های خود را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند، اما شرایط برای این مسئله مهیا نشده و با اعلام سازمان لیگ دیدار این تیم در روز چهارشنبه با دریای کاسپین بابل هم در ورزشگاه غدیر اهواز انجام خواهد شد.

برگزاری مسابقه آبی پوشان جنوب با دریای بابل بر نگرانی اعضای استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی خواهد افزود. او برای بالا کشیدن تیمش در جدول رده‌بندی کار سختی دارد و بی‌شک برای این کار نیاز به داشتن زمین تمرین و مسابقه خوب دارد. اتفاقی که با توجه به استفاده زیاد از زمین چمن غدیر نمی‌افتد و باعث می‌شود این چمن هرروز خراب‌تر هم بشود.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۳۸۳
ارسال نظر