کدخبر: ۱۳۷۲۸

آرتتا دعا کرد منچستر سیتی ببازد!

سرمربی آرسنال ابراز امیدواری کرد سیتی در دیدارهای باقی مانده‌اش در لیگ برتر امتیاز از دست بدهد.

آرتتا دعا کرد منچستر سیتی ببازد!

به گزارش 24 آنلاین، جنگ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اوج رسیده است. نتایج ضعیف اخیر لیورپول باعث شد تیم یورگن کلوپ برای کسب عنوان قهرمانی از کورس خارج شود. حالا آرسنال و منچسترسیتی برای قهرمانی خواهند جنگید.

به گزارش ساکرنت، مایکل آرتتا درباره رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: فقط امیدوارم منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد. من فقط می‌خواهم برنده شوم و برای رسیدن به قهرمانی لازم است که سیتی امتیاز از دست بدهد و این چیزی است که به آن امیدوار هستم. هنوز مسابقات زیادی در پیش است. ما باید خودمان را ثابت کنیم، آماده شویم و در مسابقه بعدی پیروز شویم. این چیزی است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که صعوش تیمش به لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفته است یا خیر افزود: خیر. البته، این اولین چیزی است که ابتدای فصل می‌خواستیم به آن برسیم و ما برای دومین بار متوالی جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردیم اما ما می‌دانیم که هدف چیست. باید ببینیم آیا می‌توانیم به این هدف یعنی قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنیم یا خیر. 

جمعه شب، لوتون تاون در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در خانه مقابل اورتون به تساوی رسید. ابتدا در دقیقه ۲۴، دومینیک کالورت لوین یک ضربه پنالتی را برای اورتون به گل تبدیل کرد ولی الیجا آدبایو گل تساوی لوتون را به ثمر رساند.

پس از این دیدار، لوتون با ۲۶ امتیاز در رده‌های هفدهم  قرار گرفت و اورتون با ۳۷ امتیاز در رده پانزدهم ماند.

سایر دیدارهای این هفته امروز و فردا برگزار می‌شود. آرسنال در خانه به دیدار بورنموث می‌رود و سیتی نیز با ولورهمپتون بازی خواهد داشت.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۳۷۲۸
ارسال نظر