کدخبر: ۱۳۶۹۸

واگذاری استقلال در فرابورس؛ خوب یا بد؟

صادق رئیسی کیا کارشناس حقوقی درباره خوب و بد واگذاری باشگاه استقلال تا ۲۴ روز پس از عرضه در فرابورس، توضیحاتی را ارائه داد.

واگذاری استقلال در فرابورس؛ خوب یا بد؟

به گزارش 24 آنلاین، برای نخستین بار در ۴۵ سال اخیر ، وزارت ورزش فرصت پیدا کرده که بجای باشگاه‌داری به ورزش کشور و قرار گرفتن ورزش در سبد امور و فعالیت‌های مردم رسیدگی کند. باشد که وزارت‌نشینان ورزش ایران از این فرصت ، به بهترین شکل ، استفاده کنند.

ظاهراً مالکان جدید باشگاه استقلال بخشی از پرداخت‌های بازیکنان و کادرهای فنی در فصل جاری را پرداخت کرده‌اند که علاوه بر بازیکنان و مربیان برای هواداران نیز مایه دلگرمی و امید است.

با نگرش به اینکه تیم‌های پایه هر باشگاه ، کارخانه تولید بازیکن و مربی برای آن باشگاه و برای فوتبال ملی است امیدواریم که پرداخت به بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه استقلال نیز به سرعت انجام شود.

شنیده می‌شود که صف خرید درباره سهام باشگاه استقلال ، شکل گرفته که صد البته ؛ خبر خوبی است و امیدواریم مدیریت امور در باشگاه استقلال به گونه‌ای انجام شود که صف خرید سهام باشگاه استقلال ، هرگز خلوت نشود.

مدیرعامل عامل هولدینگ خلیج فارس(آقای علی عسگری) و دوست ایشان (آقای شهریاری) از چهره‌های رسانه‌ای و ورزشی هستند. این روزها در رسانه‌ها زیاد از آنان و نقش آفرینی آنان درباره باشگاه استقلال صحبت می‌شود. این موضوع از این جهت ، نگرانی ایجاد می‌کند که احیانا این دو نفر ، بجای هیأت مدیره و مدیرعامل ، تصمیم‌گیرنده اصلی در باشگاه استقلال شوند. مدیریت بر باشگاه‌های بزرگ ، امری جمعی است نه فردی.
بنگاه‌های بزرگ و موفق را ستارگان منفرد نمی‌سازند بلکه این مدیران متحد هستند که بنگاه‌های بزرگ را راهبری می‌کنند و می‌سازند.
تصمیمات باشگاه‌های ورزشی بزرگ را مدیرعامل و هیأت مدیره می‌گیرند ، مصاحبه‌ها و بیان مواضع باشگاه را هم آنها انجام میدهند نه مالکان باشگاه.

از مالکان جدید باشگاه استقلال و نیز پرسپولیس درخواست می‌کنم ستاره بودن در رسانه‌ها و موضع‌گیری‌ها را وانهند و تلاش کنند که برای سرخابی‌ها یک تیم مدیریتی قوی ایجاد کنند.

خیلی مشتاق و منتظر بودم که از سوی مالکان جدید باشگاه‌ استقلال ، گزارشات با اخباری که بیانگر چشم‌انداز ، راهبردها و برنامه‌های بلندمدت آنان برای باشگاه داری در فوتبال است را دریافت کنم و از اینکه تاکنون چنین گزارشات و اخباری دریافت نکرده‌ام نگرانم.

منبع: خبر آنلاین
کدخبر: ۱۳۶۹۸
ارسال نظر