کدخبر: ۱۳۰۶
یان زومر:

پشت این خط دفاعی بازی کردن را دوست دارم

یان زومر، دروازه‌بان اینتر، از عملکرد مدافعان این تیم در دیدار برابر یوونتوس بسیار راضی است.

پشت این خط دفاعی بازی کردن را دوست دارم

به گزارش پایگاه خبری 24، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم سری آ ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و در نهایت با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

دوشان ولاهوویچ گل اول این بازی را وارد دروازه حریف کرد اما طولی نکشید که لائوتارو مارتینز توانست این گل را جبران کند و تلاش بازیکنان دو تیم برای باز کردن دروازه حریف تا پایان بازی بی‌نتیجه ماند. 

زومر پس از پایان این دیدار در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« در نیمه دوم می‌توانستیند ببینید که هیچ یک از دو تیم دوست نداشتند زیاد ریسک کنند. هر دو تیم منسجم و بسته باز کردند و تقریبا می‌توان گفت که هیچ فرصت خاصی روز دروازه‌ها ایجاد نشد. 

ما گل اول را دریافت کردیم و بازی برابر تیمی مانند یوونتوس همیشه سخت است. آنها از نظر دفاعی بسیار قدرتمند و مستحکم هستند. این که توانستیم خیلی زود گل مساوی را به ثمر برسانیم به نفع ما شد و در آخر نکته بسیار مثبتی برای ما بود. 

باید به عنوان یک دروازه‌بان این را بگویم که بازی پشت چنین مدافعانی واقعا زیبا است. وقتی در یک فصل باید در بازی‌های سطح بالای بسیاری به میدان بروید، این که چند گل بخورید ایرادی ندارد. این که ما تا این حد خوب با هم ارتباط برقرار می‌کنیم و منسجم است، برای من واقعا عالی است.»

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۳۰۶
ارسال نظر