کدخبر: ۱۲۹۹۲

سرمربی العین، پاسخ سرمربی الهلال را داد

سرمربی العین پاسخ همکار پرتغالی‌اش در الهلال را در انتقاد از عملکرد داوری داد.

سرمربی العین، پاسخ سرمربی الهلال را داد

به گزارش 24 آنلاین، العین با هدایت هرنان کرسپو در لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد. این تیم که در دور قبل النصر را با کریستیانو رونالدو حذف کرده بود این بار برابر الهلال پرستاره موفق شد. شاگردان هرنان کرسپو با آنکه در بازی برگشت برابر الهلال با نتیجه دو بر یک شکست خوردند اما پیروزی چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا آنها راهی فینال شوند.

سرمربی پرتغالی الهلال در نشست خبری بعد از بازی شکست تیمش را توجیه کرد و به انتقاد از عملکرد داور پرداخت. به نوشته الریاضیه، هرنان کرسپو در واکنش به اعتراض الهلالی‌ها به داوری گفت: نمی‌خواهم درباره داور صحبت کنم؛ چرا که نقش خودش را در میدان دارد و تصمیماتش بر اساس تفکراتش است. بهتر است درباره تیمم و بازیکنان العین حرف بزنم که قهرمانان واقعی‌اند. باید نمایش بازیکنان العین را در کانون توجه قرار داد نه بحث داوری را.

سرمربی آرژانتینی العین ادامه داد: در یک هوای گرم و در برابر جمع زیادی از هواداران الهلال بازی کردیم. به بازیکنانم این پیروزی را تبریک می‌گویم. از باشگاه و بازیکنان العین تشکر می‌کنم. خوشحالم که در چنین تیمی مربیگری می‌کنم.

او در پایان گفت: با احترام برابر الهلال به میدان رفتیم. فلسفه من این است که به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. الهلال تیم بسیار باکیفیتی است و مهره‌های سرشناسی در ترکیبش دارد. با این حال تلاش و بازی گروهی ما جواب داد و توانستیم فینالیست شویم.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۲۹۹۲
ارسال نظر