کدخبر: ۱۲۹۶

عملکرد ما خوب بود، همین که به یوونتوس گل زدیم عالی است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از تلاش بازیکنانش برای باز کردن دروازه یوونتوس تمجید کرد.

عملکرد ما خوب بود، همین که به یوونتوس گل زدیم عالی است.

به گزارش پایگاه خبری 24،  اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس قرار گرفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

این تساوی به سود اینتر بود که توانست اختلاف دو امتیازی‌اش با حریف در صدر جدول را حفظ کند و یوونتوس از این فرصت برای رسیدن به آنها به خوبی استفاده و حالا باید منتظر ادامه مسیر و لغزش نراتزوری در دیدارهای پیش رو باشد.

اینزاگی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« با توجه به این که شرایط چطور پیش رفت، ما به خوبی بازی را کنترل کردیم. گل زدن به یوونتوس، خصوصا وقتی از شما جلو افتاده باشند کار بسیار سختی است. مشخصا ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و مسیر دوشان ولاهوویچ روی آن گل را ببندیم. 

این تیم همچنان متمرکز ماند، گل مساوی خیلی خوبی را هم زدیم. در نیمه دوم خیلی عالی نبودیم اما برابر تیمی قدرتمند مااند یوونتوس که با شایستگی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده است، توانستیم یک امتیاز به دست آوریم. دوست داشتیم به اینجا بیاییم و برنده باشیم اما همین که یک امتیاز گرفتیم عالی است.

انتظار داشتیم که یوونتوس در دفاع بنشیند و منتظر ضد حملات باشد و همین اتفاق هم رخ داد. می‌دانستیم که می‌توانیم روی حرکت هنریک میختاریان و نیکولو بارلا در بین خطوط حساب کنیم اما کار سختی بود. دفاع سرسختانه یووه باعث شد که ما نتوانیم خیلی خوب بین بازیکنان پاسکاری کنیم و شرایط کمی برایمان سخت شد.»

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۲۹۶
ارسال نظر