کدخبر: ۱۲۹۱
سرمربی یوونتوس:

تمرکز ما روی شکست نخوردن بود

ماسمیلیانو آلگری پس از تساوی یوونتوس مقابل اینتر گفت که تیمش برای نخوردن گل مساوی باید چه کارهایی انجام می‌داد و همچنین می‌پذیرد که تمرکز اصلی تیمش روی شکست نخوردن بوده است.

تمرکز ما روی شکست نخوردن بود

به گزارش پایگاه خبری 24، یوونتوس و اینتر در یک بازی خسته‌کننده و بدون موقعیت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا جدول دست‌نخورده باقی بماند. دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۲۷ برای یووه و لائوتارو مارتینز در دقیقه ۳۳ برای اینتر گلزنی کردند.

مکس آلگری پس از این دیدار به مقابل خبرنگاران آمد و نظراتش را درباره بازی ارائه داد.

«ما یک گل بسیار ساده‌لوحانه و مبتدیانه دریافت کردیم، به خصوص اینکه چند دقیقه قبل گل زده بودیم و می‌توانستیم بازی را نگه داریم. اینتر قبلاً نشان داده بود که در فضاهای خالی خوب کار می‌کند.

ما می‌دانستیم که آنها از فضاهای خالی کنار زمین استفاده می‌کنند و با این حال به آنها اجازه دادیم از این راه گلزنی کنند‌. شاید بهتر بود قبل از گل روی آنها خطا کنیم تا نتوانند حمله کنند.

برمر باید به سمت تورام می‌رفت و روی او خطا می‌کرد تا او نتواند آن پاس را بدهد. این یکی از نقاط قوت اینتر است و ما تمام هفته تمرین کرده بودیم اما باز هم از این سمت ضربه خوردیم.

فکر می‌کنم دوشان بهترین عملکردش را از زمان آمدن به یووه نشان داد. او فوق‌العاده بود. از نظر فیزیکی به دی‌فرای غلبه کرد. کیه‌زا هم در کنارش عالی بود. دوشان مدتی بود برای یووه گل نزده بود اما همچنان سخت‌کوش بود و یادمان نرود که او ففط ۲۳ سال سن دارد.

عملکرد خوبی از تیم بود. بازی آسانی نبود. فکر می‌کنم سه سال از زمانی که یوونتوس برای رسیدن به صدر جدول رقابت می‌کرد می‌گذرد. چهار سال و نیم هم از زمانی که من این کار را انجام داد گذشته است، بنابراین من هم به آن عادت ندارم. هدف ما این است که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم. امشب در مقابل تیمی که منتظر اشتباه ما بود، رویکرد درستی در پیش گرفتیم. نباختن در اولویت بود‌. پیروزی را هم داشتیم اما متأسفانه گلی خوردیم که می‌توانستیم مانعش شویم. البته که مقابل تیم‌های بزرگ این اتفاقات رخ می‌دهد.

پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای من وجود ندارد زیرا از تیمی که در اختیار دارم راضی هستم. فاصله دو امتیازی با اینتر چیز مثبتی است و قصد داریم یک گام مثبت دیگر رو به جلو برداریم.»

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۲۹۱
ارسال نظر