کدخبر: ۱۲۸۸

استقبال یووه‌ای‌ها از ستاره سابق با هو و سوت!

هواداران یوونتوس در بازی امشب تیم‌شان مقابل اینتر، خوان کوادرادو، ستاره سابق بانوی پیر و بازیکن فعلی نراتزوری را به شدت هو کردند.

استقبال یووه‌ای‌ها از ستاره سابق با هو و سوت!

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، خوان کوادرادو در تابستان گذشته، پس از به پایان رسیدن قراردادش با یوونتوس بعد از ۸ سال این تیم را ترک کرد و به اینتر میلان پیوست.

 

او با اینکه مشتاق تمدید قرارداد و ماندن در تورین بود، اما پیشنهاد مدنظرش را از باشگاه دریافت نکرد. پس از اینکه شایعات پیوستن این بازیکن به اینتر منتشر شد، هواداران هر دو تیم به او حمله کردند. اینتری‌ها معتقد بودند که با توجه به سابقه این بازیکن در یووه و تنش‌هایی که با این تیم داشته است، نباید او را جذب کنند و هواداران یوونتوس هم او را به دلیل علاقه‌اش به پیوستن به اینتر، بی‌تعصب خواندند.

درنهایت این انتقال انجام شد و این مدافع به عنوان بازیکن آزاد به اینتر رفت. از همان زمان هواداران یوونتوس برای حضور این بازیکن با پیراهن اینتر در ورزشگاه آلیانز خط و نشان کشیدند و امشب در بازی بزرگ این هفته فوتبال ایتالیا، این اتفاق رخ داد.

در دقیقه ۷۰ بازی این دیدار، کوادرادو به جای دنزل دامفرایس به بازی آمد و از همان لحظه تعویض، هواداران با سوت و هو از او استقبال کردند. هر زمان توپ به او می‌رسید هواداران تشویق تیم‌شان را رها می‌کردند و یک صدا او را هو می‌کردند.

در نهایت بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید و اینتر با ۳۲ و یووه با ۳۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم سری A ماندند.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۲۸۸
ارسال نظر