کدخبر: ۱۲۸۱

خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ عربستان قربانی می‌شود؟

نتایج تیم فوتبال الاهلی عربستان باعث عصبانیت هواداران این تیم از ماتیاس یاسیله، سرمربی آلمانی الاهلی، شده است

خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ عربستان قربانی می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، الاهلی در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه 0-0 مقابل الشباب متوقف شد تا با 9 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست و با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ عربستان قرار بگیرد و 11 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین داشته باشد.

پس از پایان بازی الاهلی و الشباب، ماتیاس یاسیله هنگام خروج از زمین با سوت‌های هواداران مواجه شد و آنها به این شکل سرمربی آلمانی خود را هو کردند و اعتراض‌شان را به عملکرد او نشان دادند.

البته این عصبانیت در بین هواداران الاهلی تنها به زمین محدود نمی‌شد و در شبکه‌های اجتماعی هم به وضوح مشهود بود و حتی برخی خواستار اخراج ماتیاس یاسیله شدند.

البته یاسیله در نشست خبری پس از این مسابقه واکنش جالبی به این اتفاقات داشت و در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: شاید هواداران مربی را هو نمی‌کردند و داور را هو می‌کردند.

او همچنین تاکید کرد: من همیشه صادقانه برای پیشرفت تیم در داخل و خارج از زمین تلاش می‌کنم. امروز موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم. در رختکن همه موافق بودند که در ضربات آخر، دقت و تیزبینی کافی را نداریم.

سرمربی آلمانی که به نظر از قضاوت داور بازی نیز ناراضی بود، از صحبت در مورد داوری امتناع کرد و اظهار داشت که فقط با داور صحبت می‌کند و مردم خودشان چشم دارند که ببینند چه اتفاقی افتاده است.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۲۸۱
ارسال نظر