کدخبر: ۱۱۷۷
کاپیتان ذوب آهن:

در مقابل استقلال دنبال برد بودیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل استقلال دنبال 3 امتیاز بودیم اما باز هم خدا را شکر که با یک امتیاز بازی تمام شد.

در مقابل استقلال دنبال برد بودیم

به گزارش پایگاه خبری 24، محمد قریشی بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواداران ما به ورزشگاه آ‌مدند و به ما انرژی دادند، دست‌شان را می‌بوسیم. بازی بسیار خوبی بود به خصوص در نیمه دوم، ما روی یک غافلگیری یک گل خوردیم اما با  تغییر سیستمی که آقای ربیعی دادند به بازی برگشتیم می‌ توانستیم گل دوم را هم به این تیم بزنیم. دنبال سه امتیاز بودیم اما باز هم خدا را شکر که با یک امتیاز بازی  تمام شد.

وی در مورد مصدومان زیاد ذوب‌آهن گفت: متأسفانه ما امسال آرش قادری و سبحان خاقانی را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست دادیم امیدوارم زودتر برگردند و به تیم کمک کنند.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد اینکه 10 دقیقه بعد از گل توانستید گل مساوی را بزنید، گفت: این باوری است که در تیم وجود دارد ربیعی این باور را در تیم جا انداخته‌اند و با ذهنیت برد به زمین آمدیم بعد از اینکه که گل خوردیم بازیکنان ما توپ را در وسط زمین کاشتند و به دنبال گلزنی بودیم و می‌خواستیم برنده شویم اما نشد. به یک امتیاز راضی  هستیم و برای برد به مصاف پیکان خواهیم رفت.

قریشی در باره نحوه قضاوت داور گفت: داوری قضاوت خوبی داشت. این داور یک بار هم برای ما قضاوت کرده و امروز هم قضاوت خوبی داشت. 

وی در مورد اینکه استقلال یکی از پرخرج‌ترین تیم‌های فصل است اما ذوب‌آهن  از جمله کم‌ خرج‌ترین آنها است، عنوان کرد:‌ هزینه در فوتبال خیلی تأثیر دارد همه ما این را می‌دانیم. باشگاه‌ها در اروپا هم می‌گویند با توجه به پولی که داریم بازیکنان باکیفیت می‌خریم و تیم را قهرمان می‌کنیم اما من به یک چیز معتقدم اینکه 11 بازیکن حاضر در زمین نتیجه را تعیین می‌کنند. قبل از فن و تکنیک باور و ذهنیت مهم است. تیم‌ها در لیگ برتر ما در این فصل فاصله زیادی با همدیگر ندارند. تیم‌های صدر و پایین جدول با هم بازی می‌کنند و بازی مساوی می‌شود یا حتی تیم ته جدولی پیروز می‌شود امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داریم و لیگ جذابی است. ان‌شاءالله بتوانیم پرچم ذوب‌آهن  را بالا نگه داریم و این تیم را به جایگاه واقعی‌ خودش برسانیم.

 

منبع: فارس
کدخبر: ۱۱۷۷
ارسال نظر