کدخبر: ۱۱۵۳
بیرانوند:

النصر تیمی است که به سختی شکست می‌خورد، اما امیدوارم با امتیاز به خانه برگردیم

بیرانوند در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید دیر رفتن به سود ما باشد و امیدوار هستم با امتیاز به ایران برگردیم.

النصر تیمی است که به سختی شکست می‌خورد، اما امیدوارم با امتیاز به خانه برگردیم

به گزارش پایگاه خبری ۲۴، علیرضا بیرانوند روز شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه قرار بود تیم جمعه به عربستان برود که با اعلام باشگاه تیم یکشنبه سفر می کند. خیلی دوست داشتیم دو یا سه روز زودتر برویم. برنامه کادرفنی این بود که بازی دیروز النصر را ببینند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به هرحال ما تمرینات‌ را در ورزشگاه شهید کاظمی ادامه دادیم. خداراشکر دیروز تمرینات خیلی خوبی داشتیم.

 

وی افزود: نتیجه گرفتن در آنجا خیلی سخت است اما بازیکنان در این بازی انگیزه دارند که بتوانیم پیروز این دیدار شویم. متاسفانه بازی اول را به النصر خوردیم و جو سنگینی برای ما ایجاد شد. زمانی که تیم النصر به ایران آمد یک سری اتفاقات افتاد که متاسفانه بازیکنان ما در آن بازی تمرکز لازم را نداشتند. ۱۰۰ درصد این بازی النصر با تمام ستاره‌هایش به مصاف ما می‌آید. قطعا این تیم به دنبال صدرنشینی در گروه است و الان هم در جدول شرایط خوبی دارد و با ۱۲ امتیاز تیم اول گروه است. شکی ندارم النصر با تمام توانش به مصاف ما خواهد آمد چون نمی‌خواد جلوی پرسپولیس بازنده شود و ما امیدواریم در عربستان بازنده نشویم و در تهران هم بتوانیم الدحیل را شکست بدهیم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس بیان کرد: تمام اتفاقاتی که افتاده را به فال نیک می‌گیرم. شاید دیر رفتن ما یک اتفاق خوبی برای ما باشد. در ایران تمریناتمان را به خوبی پشت سر گذراندیم. امروز هم آخرین تمرین تاکتیکی ما خواهد بود و یک جلسه هم در عربستان تمرین می‌کنیم و این موضوعات هیچ تاثیری بر روی روحیه بازیکنان ندارد. پرسپولیس نشان داده است که همیشه اتفاقات سختی برایش پیش آمده را می‌تواند به راحتی پشت سر بگذارد و تمامی بازیکنان این موضوع را در گذشته را نشان دادند. امیدوارم با امتیاز به ایران برگردیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. النصر تیمی است که در عربستان به سختی شکست می‌خورد و الان هم مدعی قهرمان در لیگ کشور خودشان است.

 

بیرانوند تصریح کرد: خوشحالم هواداران امروز به تمرین تیم مورد علاقشان می‌آیند. من و بازیکنان هیچ انتظاری از آنها در این هوای سرد نداریم و من از تک تک هواداران تیم ممنونم که موقع بازی به ما انرژی می‌دهند.

منبع: ایرنا
کدخبر: ۱۱۵۳
ارسال نظر